obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
dvrecorder instellen voor Huawai DG655d
I R Baboon
Kan diegene die jou hielp dat niet voor je doen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
dvhaaren
De leverancier van het camerasysteem heeft dat al een paar keer gedaan en gaat daar nu geld voor vragen. Aangezien het al diverse keren is voorgekomen is het niet zeker dat het dan langdurig blijft werken en volgens mij ligt dat aan het modem. Op advies van een medewerker van online heb ik de vraag via dit forum gesteld.
 
Lutz
Ik zie dat een beetje anders. Je hebt in je eigen wijsheid een camera bewaking systeem gekocht, en nu krijg je het niet werkend.
Firmware wil of kan je niet vervangen. En nu wil je niet aan de leverancier van je bewaking systeem voor het altijd weer opnieuw instellen betalen? Hebben wij je geadviseert om dat bewaking systeem te kopen? Heb je de leverancier gevraagt, of dat werkt?

Indien je geen telefonie van Online afneemt kan je een eigen modem kopen, en dan kan je het misschien wel, misschien niet zelf configureren.

Maar terug komen op je vraag: platslaan en uitgloeien is een optie.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dvhaaren
Het systeem heeft met het Thomsom moden gewoon gewerkt op een storing na. Met het Huawai modem geeft het meer storing en valt het gewoon uit. Dan bel ik het betreffende bedrijf en deze maken het weer gangbaar. De configuratie op het bureaublad gezet zodat ik het zelf kon doen. Heeft 2X goede gewerkt daarna niet meer. Ondanks dat is het een niet betrouwbaar systeem met dit modem. Nee inderdaad heb ik niet aan online gevraagd om het camera systeem maar als het het ene moment werkt en dan weer niet dan heb ik zo mijn vraagtekens.
 
I R Baboon

Quote

dvhaaren schreef:
Op advies van een medewerker van online heb ik de vraag via dit forum gesteld.


Moet toch eens een factuur sturen naar de helpdesk...Grin

Het is zeker mogelijk om die recorder samen te laten werken met de Huawei.
Alleen moeten we meer weten van hoe en wat.

Heb je ergens een online handleiding of documentatie van die recorder?
Hoe benader je de recorder van buitenaf?
Zijn er bepaalde poorten ingesteld daarvoor?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
dvhaaren
Dankzij de hulp van een goede buur werkt het. Van mijn kant sorry met dank aan jullie aandacht.
DvH
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dvrecorder instellen voor Huawai DG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Advertentie