obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
HG655d geen verbinding meer
rzeegers
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Sinds 2 weken klant van Online en bij de installatie ging alles goed. Alles ingesteld en we hadden internet. Gisteren heb ik mijn playstation aangesloten op het netwerk en zag dat er wat was met de UPnP functie. In het modem deze functie uit en aan gezet. Daarna heb ik het modem via de computer opnieuw laten opstarten en sindsdien doet het modem het niet goed meer. Ik zag dat er geen verbinding werd gemaakt en er waren allemaal lampjes aan het branden en knipperen. Oke dat kan gebeuren dus ik heb het modem uit en weer aan gezet en daarna heeft hij het niet meer gedaan. Hij gaat aan en het DSL lampje blijft daarna knipperen! VOIP lampje brandt rood. En het internet doet het dus niet meer.
Ik hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is en of iemand van jullie weet wat ik hiermee moet.

Alvast bedankt!
 
I R Baboon
Reset het modem naar fabrieksinstellingen. Dat is het eerste wat je kan proberen.
Aan de zijkant zit een reset knop die even moet indrukken met een pen/satéprikker/tandenstoker.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
rzeegers
Sorry dat heb ik er niet bij gezet. Al meerdere malen gereset. Hele tijd de stroom eraf gehouden ook geprobeerd. Vannacht de hele nacht aan laten staan in de hoop dat hij het misschien toch nog ging doen. Ook dit heeft niet geholpen.
 
I R Baboon
Wat doet het power lampje?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
rzeegers
Die brandt gewoon!
 
I R Baboon
Een knipperend DSL lampje suggereert dat er geen verbinding is met de telefooncentrale.
Heb je niet toevallig iets verandert aan je aansluiting of iets verplaatst zodat een kabel los zit?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
rzeegers
Klopt hij blijft dit alleen doen. En ik heb allen het modem even opgetild om hem aan en uit te zetten. Verder niks verandert. Zelf natuurlijk al even gekeken of de kabeltjes er goed in zaten en dat zitten ze. dus heb geen idee wat het probleem is?!?
 
I R Baboon
Dan stel ik voor dat je belt met de helpdesk.
Zo op het eerste gezicht kan je zelf niet veel meer doen.
Wellicht een defect modem of een storing gaande. Wat toevallig samenviel met je UPnP instellen.
UPnP zelf lijkt mij hier niets mee te maken te hebben.

Om zeker te zijn: heb je ook alles afgekoppeld van het modem, behalve dsl lijn en stroomadapter?
Dan weet je zeker dat de aangesloten apparatuur dit niet veroorzaakt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
rzeegers
Ja alles er vanaf gehaald. Maar kon ook niet meer verbinden met mijn computer. Dus ik kon niet naar de inlogpagina van het modem. Dat is nu wel weer gelukt. En hier zie ik dat ik de nieuwe firmware heb. Die had ik gisteren nog niet. Kan het zijn dat het updaten mis is gegaan? Want hij doet het nog steeds niet. Geeft alleen dus wel aan dat de 050 firmware erop staat!!
 
I R Baboon
Oh, in dat geval kan er iets mis zijn gegaan met het updaten van de firmware.
Het is in ieder geen bekend probleem voor mij.

Je kan proberen te downgraden naar B023. Firmware staat in de FAQ linksboven in het menu.
Wellicht helpt je dat nu verder.
Daarna kan je eventueel ook met de hand weer upgraden naar B050.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HG655d geen verbinding meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie