obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Random Disconnects van het Internet
SReusing
Ik heb namelijk al een paar keer gebeld en vertelt wat het probleem is, eerst vertelde ze mij dat het misschien lag aan storende apparaten in de omgeving. dit kan niet het geval zijn. ook vertelde ze me dat het aan andere kanalen zou kunnen liggen, nou ja die heb ik vele malen veranderd.
Toen kon het liggen aan de firmware, ook geupdate zonder resultaat en al die keren dat ik heb gebeld hebben ze niks kunnen zien aan de lijn zelf, tenminste daar hebben ze niks over gezegd.

Ik zal dan wel nog een keer gaan bellen van de week.

iniedergeval bedankt I R Baboon voor de snelle reacties!
 
CnC
Benadruk even dat je de problemen ook bekabeld hebt, denk namelijk dat er een misverstand is en dat ze denken dat het om een wifi probleem gaat als ik lees wat ze je hebben laten proberen.
 
SReusing
Ja precies, ik heb ze ook nog niet gebeld na dat ik de kabel aan heb gesloten.

Ik zal maandag wel even bellen
 
SReusing
Vandaag gebeld met de helpdesk en ze konden mij niet helpen, dit omdat de verbinding bij online stabiel bleek te zijn dus vanuit hun naar het modem toe.

Ze zeiden dat of het internet was overbelast, dus te veel open hebben van applicaties die van internet voorzien moeten zijn, of er is iets mis met mijn computer.

Heeft iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn met mijn computer?

alvast bedankt
 
Lutz
Tja, wat voor computer heb je? Heeft die al Windows 7 of nog XP? Hoeveel geheugen heb je?

In systeem beheer, en dan verder onder systeem, kan je de performance van je computer testen.

Cut and paste eens de resultaten hier. Maar persoonlijk geloof ik niet aan te veel applicaties open.

En nog voor de goede orde: even de computer herstarten, en de virus scanner laten draaien...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
pietpukje
Hier hetzelfde probleem, ook in Zaltbommel, internet valt om de haverklap weg, terwijl het interne netwerk wel blijft werken, ik krijg volgende week een nieuwe modem maar ik ben bang dat dat niet de oplossing is als ik dit hier lees. Bij me vorige provider niets geen problemen.
 
SReusing
Hmmm vreemd..en hoelang heb jij daar al last van dan?
 
pietpukje
meteen al vanaf de oplevering 9 september
 
SReusing
en heb je precies hetzelfde probleem? dus internet valt op willekeurige momenten uit maar de computer zegt wel dat hij met internet verbonden is?
 
pietpukje
Internetpagina's worden niet geladen, internetradio stopt met spelen, maar de mediaspeler die de films van een andere pc in het interne netwerk staat streamt wel door, en de modem is wel bereikbaar, plus nog een probleem met de poorten zelfs met dmz aan krijg ik geen goede verbinding met een server die hier draait.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Random Disconnects van het Internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie