obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Random Disconnects van het Internet
pietpukje
Even een update voor me mede stadbewoner
Vrijdag de nieuwe modem binnen gekregen, met oude firmware, poortproblemen zijn over, en heb de melding van kan pagina niet openen nog niet gezien, als ik bij de speedgraphic van newsleecher kijk zijn de pieken van de snelheid die inzakt ook minder en minder diep. Internet radio nog niet veel aangehad, maar tot zover ziet het er acceptabel uit.
 
I R Baboon
Top! Bedankt voor de feedback..Smile
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
pietpukje
en nog een update: sinds een paar dagen is het weer gekl**t, internet verbinding valt steeds weg voor een paar minuten, pingen naar de modem gaat goed en naar online.nl niet.
 
JTvD
@ pietpukje.

Bekijk het grote deel van dit forum en u ziet dat u er zelf weinig aan kunt doen.
Zo goed als iedereen heeft problemen met de huawai modem..
Ik heb er nu 3 gehad en ze wouden de vierde opsturen maar ik heb er geen vertrouwen meer in..
Alle drie de zelfde problemen soms direct, soms na een poosje..

En.. allemaal een paar sec uitval..

Dus welkom en sluit maar aan.. Mad
Mijn onderschrift:
Het e-mailadres van Online.. ksonb1@online.nl

Kunt u ze zelf persoonlijk PC ff de groeten doen BoxingArgueSadShockAngryMadNo
Tevens kunt u bestanden opsturen wat vanaf de Online site niet wil..
Doe er uw voordeel mee..
 
pietpukje
@JTvD
ik had inderdaad al gezien dat ik niet de enigste ben, ook hier verliest hij packets onderweg als ik ping via een trace programma, hier blijft de uitval niet tot een paar seconden, maar soms tot een 3 a 4 minuten toe, ik ga toch eens kijken naar een andere provider, aangezien digitenne hier ook voor geen meter werkt, blij dat ik de schotel nog niet opgezegd heb.
 
onceatukker
Ik heb gisteren en vandaag voor het eerst geen uitval gehad niet ene seconde? Heel bijzonder hier ook de kennissen met Online merkten dit op en bij jullie?
Het zou toch niet dat men er nu eindelijk achter is wat het probleem veroorzaakt?
Hopen dromen en duimen dat het zo blijft
 
onceatukker
Nee dat is hier maanden geleden al getest na een half jaar is het hier voor het eerst 48 uur geen uitval weet niet wat ik mee maak.
 
onceatukker
Hier nu al 3,5 dagen geen problemen.
 
onceatukker
Was te mooi om waar te zijn 5 minuten na dat ik meld dat het goed gaat lig ik er weer af snel gebeld met kennissen ook hetzelfde.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Random Disconnects van het Internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie