obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson ST706 Nat type 3 probleem ps3
divinio
Allebei wifi en kabel doet heel erg traag
 
I R Baboon
Torrents aan de gang in de achtergrond?
Wat doet een speedtest?
Bovenaan deze pagina staat een link.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
divinio
Nee niks mw computer staat uit. Me ps3 alleen aan. En word heletijd afgemeld op me ps3 en echt hele trage interner verbinding.
Maar de eerste 3 uur nadat ik de instellingen had veranderd niks aan de hand.
Zat gewoon in gta 5 server vol met mensen. En toen deed ik het spel uit. En merkte dat gewoon me intenet heel traag is geworden. Zoals ik al zei kreeg zelf geen whatsapp berichten binnen

Download snelheid 14,86 mb
Uplaof : 0,88 mb

maar nu doet tie weer normaal -_-' en dan opeens weer niet en dan weer wel
 
I R Baboon
De snelheidstest verklaart niet waarom het zo langzaam is.

Ik zou zeggen, bekijk het even aan. Het kan net zo goed een storing bij Online zijn geweest.
Als je toch problemen blijft hebben, moet je dat melden.
Dan gaan we verder kijken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
divinio
Ja inderdaad! Laten we hopen op een storing bij online!
Zal ik zeker doen! Je hebt me in ieder geval van me nat probleem geholpen!
Ben je echt dankbaar ervoor!
Had van alles al geprobeerd op wat jij zei na.
Nog maals echt thanks! Ik kijk het even een dag of 2 aan! Anders hoor je het wel weer van me. Lol
 
I R Baboon
Goed, meld je maar als de problemen terugkomen.

Anders: happy gaming!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
divinio
Ik heb het dus even aangekeken. Ik had gisteren hele dag geen probleem.
En nu wil me ps3 aan doen en heb ik weer crap internet verbinding.
dus ik check me snelheid. Heb ik nu 0.27 mb download en upload 0.88 mb
word er wel beetje gek van.

had hiervoor nooit hiervan last. En het lijkt mij te toevallig dat online opeens storing heeft?

Alsof me internet na een te lange tijd aan staat van zelf omlaag schiet
 
I R Baboon
Het kan aan maar drie dingen liggen: de ADSL verbinding, de Thomson of de Sitecom.
Als de snelheden weer (of nog steeds) laag zijn, moet je een pc/laptop direct aansluiten op de Thomson met een netwerkkabel.
Dan moet je nog eens testen.

Als het daar wel goed gaat, moet je de direct de test herhalen maar dan op de Sitecom.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
divinio
Me pc is direct met kabel verbonden en me ps3 met wifi.
maar me pc was de internet ook traag toen ik het ging checken
 
I R Baboon
Is de PC verbonden met de Thomson of de Sitecom?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson ST706 Nat type 3 probleem ps3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie