obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
NAT Loopback
RickB
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand weet of er ooit nog iets terecht gaat komen van NAT Loopback voor de HG655d, deze zoals ik heb vernomen al een paar jaar geleden komen, maar de huidige firmware die wij nu hebben is B050, welke het niet heeft.
Helaas heeft het voor mij ook geen zin om de firmware terug te zetten naar B029 (als ik het goed heb), omdat de NAS via het protocol DLNA werkt om films, foto's, e.d. te streamen en dat werkt niet onder B029.

Weet iemand of er nog een manier is om van een NAT Loopback te voorzien zonder die andere firmware te gebruiken?

Groet,
RickB.
 
Lutz
Indien je alleen internet afneemt van online en geen televise of telefonie, dan kan je een eigen modem kopen en gebruiken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
RickB

Quote

Lutz schreef:

Indien je alleen internet afneemt van online en geen televisie of telefonie, dan kan je een eigen modem kopen en gebruiken.

Ja, wij nemen alleen internet af van Online.

Helaas wil mijn vader niet dat ik ons oude modem weer installeer omdat we daar problemen mee hebben, hoewel ik zolang die als access point draait nog nooit problemen heb gehad.
 
Lutz
Je hebt in feite een modem/router nodig die ADSL2 en VDSL2 kan. Dat zijn de twee opties, om internet van Online te krijgen. Wat je hebt kan je zien in je modem, er zal maar een van de 4 opties aktief mogen zijn.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
RickB
Wij hebben VDSL voor zover ik kan zien in de "WAN" van de Huawei.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT Loopback', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NAT Loopback via telnet Huawei configuratie en problemen : 20 17 jan 2015
Poorten en NAT loopback probleem Huawei configuratie en problemen : 78 31 okt 2014
Nat loopback modem of router functie? Huawei configuratie en problemen : 6 29 nov 2013
NAT loopback Huawei configuratie en problemen : 8 13 apr 2013
Advertentie