obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG566D met Magicon IPC-1 camera's
studioph
dan blijft de pagina wit met in de linker bovenhoek het Huawei rode logo net zichtbaar en het woord login
zie bijlage
studioph voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
Als een fabrieksreset geen verbetering geeft, is het modem defect.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
studioph
ja dat lijkt er wel op ga Online weer bellen en pogen het derde modem te krijgen hopelijk eentje die up to date is
 
I R Baboon
Maar je hebt nog wel internet ermee? Dan heb je nog geluk gehad.
Met het nieuwe modem zou ik inderdaad met de hand updaten.
Schijnt betrouwbaarder te zijn. Helpless
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
studioph
Na enkele weken in het buitenland te zijn geweest bleek nu bij thuiskomst tot mijn verbazing het modem normaal te werken en ook zelf weer benaderbaar te zijn.
De instellingen heb ik kunnen maken zie bijlage maar wat vul je in bij "interface"??

:|
 
I R Baboon
Interface? Dat moet je verder uitleggen.
En ik zie geen bijlages.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
studioph
De bijlage nogmnaals
studioph voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door studioph op 11 december 2013, 12:01
 
I R Baboon
Bij extern ip adres moet je niets invullen.

Als je wilt checken of je de juiste WAN interface te pakken hebt, moet je nakijken met welke je nu verbonden bent.
Bij Status -> WAN kan je dat zien.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
studioph
ben net thuis ga even checken Dank
 
studioph
Kan nog steeds niet checken of de Huawei het nu doet want de camera's type Maginon IPC-1 krijg ik niet bedraad aan de praat op mijn computers (desktop en laptop) beiden met nu wind 8.1 update

De camera werkt wel op een XP laptop met ethernetkabel

Dus eerst moet ik dit probleem oplossen om verder te kunnen met de camera's aan sluiten op de Huawei
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG566D met Magicon IPC-1 camera's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie