obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG566D met Magicon IPC-1 camera's
studioph
De camera ingesteld via XP en het Huawei ingesteld zoals in de bijlage
Geen verbinding dus ergens nog steeds iets fout
De camera staat op 192.168.1.22 poort 4444
Het modem ingesteld zoals in de bijlage te zien is

Waar gaat het nog fout ??
studioph voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Lutz
Op andere plaatjes gebruik je een ander interface. Port forwarding werkt volgens mij als volgt: het modem kent standaard 4 interfaces, waarvan maar eentje aktief is. Bij port forwarding moet je dan ook weer het aktief interface gebruiken.

Controlleer dit even. Ik denk dat 8_48 fout is.

Het aktief verbinding moet je op de tab WAN kunnen vinden.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
studioph
Ik heb het gecheckt en het was nu de interface met 35 op het eind echter als ik deze selecteer is het antwoord Ongeldige parameters Probeer het opnieuw
Dus ik weet niet welke interface dan wel?
 
studioph
Moet ik wat wijzigen aan de standaard Firewall instellingen ?
 
I R Baboon
Ik moet nu even duidelijk hebben waar precies het probleem is.

Krijg je geen verbinding met de camera op je eigen netwerk of gaat het om een externe verbinding over het internet?

Poorten openen in de Huawei is alleen voor externe internetverbindingen.
Je eigen netwerk staat daar compleet los van.
Als je daar een probleem hebt, is er iets mis met de netwerkinstellingen of een firewall op een PC blokkeert je de verbinding.
De firewall op de Huawei moet je sowieso met rust laten. Laat die altijd op standaard staan.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
studioph
Het probleem is dat ik de camera niet kan benaderen via internet dit check ik via mijn mobiel waar ik vroeger met het Davolink Modem (tele 2) ook prima de camerabeelden mee kon zien enz.

Er is dus een instelling op de Huawei die niet klopt en waarom de vraag naar ip..............:4444 niet doorkomt of niet wordt doorgegeven.
Intern kan ik de camerabeelden wel zien via laptop met XP via win 8.1 zit er nog een probleempje maar dat is nu niet belangrijk want het gaat om de beelden draadloos van camera naar Huawei en dan te zien via Internet

Groet Smile
 
I R Baboon
OK. Dus intern is het in orde.

Kijk via een app of in je browser naar de camera?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
studioph
Ik heb zowel via een browser en via de apps die ik gebruikte met de Davolink modem in het verleden gepoogd contact te maken maar geen van allen maakt goed contact. Het kan niet aan de instellingen liggen van de apps enz. want die staan net zo als altijd alleen dan aangepast aan het ip adres van het modem uiteraard en de nieuwe poort nummers 4444 en 5555

Enig idee ?Frown
 
I R Baboon
Nee, niet direct. Ik kan ook geen open poorten detecteren.

Teamviewer sessie ertegenaan gooien?
Meestal is het wat simpels of onverwachts. Zo gepiept.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
studioph
Na een goede team viewer sessie heb ik eenmalig een camera via mijn mobiel kunnen zien. Na het invoeren van de tweede camera is het niet meer mogelijk om via internet de camera's te zien. De instellingen van de poort zie je in bijlage.
De camera's doen het goed aan de kabel. De camera's zijn ook weer te koop bij de Aldi ik dacht zaterdag.

Ze hebben het prima gedaan met de Davolink en ik krijg ze ook nu wel weer aan de praat alleen de juiste instelling in de Huawei is nog even zoeken

Wie heeft nog een idee of tip ??
studioph voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG566D met Magicon IPC-1 camera's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie