obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Probleem met torrent uploaden.
insane2005
Hallo Mensen,

Ik heb nu al een tijdje de livebox aangesloten.
Nu heb ik problemen bij het uploaden van een torrent.
Normaal als je upload op een tracker dan staat jou naam er alleen bij als seeder, maar leechers van die torrent krijgen opeens ook mijn naam.
Ik kan dus ook helemaal niet zien wie mijn torrent download.
Is dit een probleem die jullie wel is eerder hebben gehoord?
Ik heb inmiddels een nieuwe livebox gehad, want ik had ook problemen met de verbinding. Maar de verbinding is (tot nu toe) perfect.

Weet iemand hier iets op? De poort van utorrent staat gewoon open.

Grtz insane2005
 
Puma
dat is een tracker probleem, ligt niet aan je livebox.
 
insane2005
Dat lijkt me heel sterk, ik ben de egnige die er last van heeft sinds die livebox.
En er zijn er op de tracker nog veel meer met een livebox en geen problemen gehad.

Sad
 
Puma
ook ik plaats welis een torrent en heb geen problemen.

welke client gebruik je? Azureus versies boven 2.3.0.6 worden op veel trackers geweigerd.

Probeer uTorrent 1.6 is een keer.
 
insane2005
Ja ik gebruik utorrent.
echt heel vreemd allemaal, voor die livebox heb ik dit nooit meegemaakt.

Dus ik heb weer een uitzonderlijk probleem?

Grtz
 
Puma
wie zegt dat het aan de Livebox ligt?

Jij zegt dat de namen van de leechers van jouw torrent niet weergegeven worden. Er worden allemaal duplicaten gemaakt van jouw naam.

Dat is toch echt iets aan de tracker kant en heeft weinig tot niets te maken met je verbinding hoor.

probeer is op een andere site, of sluit een oude modem aan en probeer het dan, zo kan je een probleem isoleren.
 
insane2005
Maar het is wel vreemd dat ik de enige ben die er last van heeft, terwijl er veel meer mensen op de tracker een livebox hebben.
Met die andere modem had ik hier nooit last van, dat was een alcatel speedtouch.
 
insane2005
Jammer dat er niemand een mogelijke oplossing heeft, best tergend allemaal!Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met torrent uploaden.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie