obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
NAS niet bereikbaar vanaf internet
Hunter001
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort mijn oude Thomson ingeruild voor de Huawei. Alles werkt goed op een ding na. Ik heb een Synology Nas aangesloten en deze is niet meer bereikbaar van buitenuit. Het NAT-loopback fonomeen is mij bekend en probeer vanaf mijn werk in te loggen http://ipadres:5000 maar heelaas wil dat niet lukken. Het vreemde is dat ik met mijn iphone wel de DiskStation kan bereiken op het zelfde ip-adres met het zelfde poortnummer. De poorten 5000 en 5001 staan open, zie hier een deel van het poortrapport;

Ports- 1-442: blocked
- 443: closed
- 444-4999: blocked
- 5000: open
Service: commplex-main ()
- 5001: open
Service: commplex-link ()
- 5002-5004: blocked

Is er iemand die hier de oplossing voor heeft? Jij misschien Baboon, je hebt me al eerder kunnen helpenHelpless
 
I R Baboon
Werk je via een app op je Iphone of via Safari?
Apps werken vaak via een Synology server en omzeilen daarmee een firewall.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Hunter001
Baboon bedankt, het bleek inderdaad een firewall instelling te zijn. Probleem opgelost.Clap
 
I R Baboon
Okay!

Thumbs Up
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAS niet bereikbaar vanaf internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Advertentie