Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
SSH
|
|
kebd |
Geplaatst op 24 November 2013, 11:55
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 10 Nov 2013 |
hey, Ik heb de Huawei modem zo geconfigureerd in de firewall poorttoewijzing dat poort 22 wordt geforward naar een Raspberry Pi met SSH. SecureShellServer(SSH) WAN1_INTERNET_TR069_VOICE_R_ATM1_8_35 TCP 22 22 22 192.168.1.65 Ingeschakeld Als mijn publieke IP nu 37.218.xxx.xxx is en de username voor de machine raspberry. Hoe log ik dan in? Ik dacht Code Download source ssh raspberry@37.218.xxx.xxx Maar dat werkt niet... sowieso lijkt het me niet te lukken de modem vanaf het internet te bereiken... Ik ben ook nog vrij nieuw met SSH, dus als iemand me kan wijzen wat ik verkeerd doe; graag! |
|
|
kebd |
Geplaatst op 24 November 2013, 12:34
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 10 Nov 2013 |
Blijft lastig, maar ik heb het 'opgelost' door de bridge modus aan te zwengelen en mn Apple Airport Extreme het te laten afhandelen. Works like a charm. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 25 November 2013, 00:05
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
SSH werkt volgens mij alleen maar via een ip adres. Als je via je eigen netwerk wilt inloggen, moet je 192.168.1.xxx ip adres gebruiken. Extern moet je je WAN ip adres gebruiken. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SSH', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie