obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Firmware updaten / Strict NAT :(
Bas0172
Hallo vriendelijke mensen!

Sinds 2 weken probeer ik op mijn Playstation 4 het spel Warframe te spelen maar ik krijg steeds de melding dat mijn NAT strict is terwijl ik de poorten open heb staan. Hierdoor kan ik niet met mijn vrienden spelen en vaak niemand joinen. Erg jammer als je net een nieuw systeem hebt gekocht Sad

Nu ben ik hier in de afgelopen weken al de nodige uren mee bezig geweest en nu alweer een hele ochtend maar ik kom gewoon niet meer verder... Kan het mij niet heugen dat ik ooit zo gefrustreerd ben geweest.

Als ik inlog in het spel zegt hij dat mn NAT strict is en ik poorten 3960 en 3963 moet open zetten en UPnP aanzetten, wat ik gedaan heb maar ik blijf de melding krijgen.

Toen heb ik geprobeerd m'n Firmware maar eens te upgraden (zit op 8.2.4.B ) maar moet het password invoeren, wat ik dus niet weet. (gewoon Admin werkt niet) Heb heel veel forums afgestruind maar nergens kom ik verder, de standaard passwords lijken ook niet te werken.

Ook al een hard reset gedaan, maar dat hielp niks.


Iemand enig idee? Frown
Gewijzigd door Bas0172 op 13 december 2013, 14:43
 
Lutz
Misschien ben je toe aan een nieuw modem. Zou best kunnen dat Online je gratis een ander modem stuurt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
De Thomson is gelockt. Dus een firmware upgrade of admin toegang kan je vergeten.

De Thomson is niet de gemakkelijkste met gamen.
Je kan alleen gebruik maken van UPnP of manueel de poorten openen.
DMZ is niet aanwezig in de config. Dus die route is niet mogelijk.
Daarbij kan je de inbraakdetectie niet uitschakelen, omdat je geen admin bent.
Die is vaak de boosdoener.

Bel je ook via Online/Thomson?
Zo niet is een ander modem geen probleem.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Bas0172

Quote

Lutz schreef:

Misschien ben je toe aan een nieuw modem. Zou best kunnen dat Online je gratis een ander modem stuurt.


Bedankt voor je reactie! Heb meteen gebeld.

Quote

I R Baboon schreef:

De Thomson is gelockt. Dus een firmware upgrade of admin toegang kan je vergeten.

De Thomson is niet de gemakkelijkste met gamen.
Je kan alleen gebruik maken van UPnP of manueel de poorten openen.
DMZ is niet aanwezig in de config. Dus die route is niet mogelijk.
Daarbij kan je de inbraakdetectie niet uitschakelen, omdat je geen admin bent.
Die is vaak de boosdoener.

Bel je ook via Online/Thomson?
Zo niet is een ander modem geen probleem.
`

Zo strict allemaal? Bah, heb ik al die uren voor niks zitten tobben, had ik nou maar eerder hier gevraagd. Bedankt voor je reactie!


--+--


Nou heb gebeld en ze konden mij niet verder helpen, het modem werkt volgens de dame gewoon goed en staan ze niet garant voor de werking van rand apparatuur.
De enigste optie was om een nieuw contract af te sluiten...

Heb dus maar afscheid genomen van Online en ga nu Ziggo bellen Bye-sad

Jammer dat het zo weer moet, volgens mij is een routertje van 15 euro sturen een kleine investering tegenover die paar honderd euro die ik naar hun over maak elk jaar.
 
I R Baboon
Zolang je Thomson niet defect is, doen ze niet zomaar een ander modem weggeven.
Standaard krijg je een nieuwe contract aangeboden als je een nieuw modem wilt.
Gewoon standaard beleid.

Het was beter geweest dat je modem 'defect' was geweest.
Dan kreeg je een vervang model, een Huawei.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware updaten / Strict NAT :(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Firmware update voor modem? Zyxel configuratie en problemen : 2 07 jul 2018
Firmware update tool Online.nl Zyxel configuratie en problemen : 1 14 okt 2016
Advertentie