obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Opgelicht door online klantenservice
sietse11
Goeden dag,

Vanwege het probleem dat de thomson modem/router graag vastliep als je de instellingen deed aanpassen, en dan met name bij het port forwarden, hebben we maar eens met de klantenservice gebeld. Na eenmaal het probleem uit te hebben gelegd, werd geadviseerd om een nieuw abonnement af te sluiten voor een andere router. Na overduidelijk te hebben gemaakt dat het port forwarden een belangrijk aspect is van gebruik. Hebben ze ons de huawei router of hoe het kreng ook heet opgestuurd.

En nou komt het mooie, HIER KUN JE GEEN PORTS MEE FORWARDEN. Keer op keer weer wordt je doorverwezen naar een niet bestaande tab bij geavanceerde instellingen onder NAT.

Uiteindelijk krijg je dan te horen dat dit EXTRA is verwijderd, omdat, en nou komt die.

ZE LEVEREN EEN DOOS OM 4 PC'S OP INTERNET TE KRIJGEN. NIET OM EEN NETWERK OP TE ZETTEN!

Kortom, Online is een grote oplichters praktijk. Zitten nu vast aan een contract van twee jaar VOOR NIKS
 
Tiger
Een beetje krasse taal sietse11 maar het is algemeen bekend dat Online het Huawei modem levert dus had je net zo goed even kunnen googlen om te kijken wat je wilde hebben.
Tevens is het verstandig om als je iets bespreekt met de klantenservice om dit schriftelijk te laten bevestigen zodat je later als je iets krijgt wat niet overeenkomt met hetgeen besproken is je dat dan kan aantonen door die bevestiging.
Je had ook op dit forum naar Het grote Huawei poort openen topic kunnen kijken wat uit 28 pagina's bestaat om daar wat goede info uit te halen.
Dus wil je sterk staan als je iets geleverd krijgt wat niet is afgesproken kan je dat aantonen met die bevestiging.
 
sietse11
Ik heb het huawei geval gegoogled voor het contract aangegaan werd en hij hoort gewoon de optie te hebben. Ik verkoop jou toch ook geen auto zonder remkabels onder het motto, ik verkoop je rijdende auto niet ene om mee stil te staan.
 
I R Baboon
Voor poorten openen hebben we een verzameltopic:
klik: Het grote Huawei poort openen topic

Daar kan lezen hoe het werkt.
En ik kan je verzekeren dat het werkt!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Donpedro
Als ik 28 pagina's zou moeten doorworstelen, dan is er toch iets structureel mis met dat modem als het gaat om port forwarding toch?

Dat kan niemand hier op dit forum ontkennen of zelf proberen te ontkennen.

Wat Tiger schrijft kan ik alleen maar onderstrepen.
Ik communiceer alleen met Online via eMails naar ksonb1@online.nl.
Duurt soms wel even, maar uiteindelijk krijg je altijd wel een reactie op je probleem.

En voor sietse11, zou eens kijken naar een vervanger voor dat HG ding, er is zelfs een topic over hier op dit forum ... en waarom zou nu iedereen van dat HG ding af willen? .... juist, door alle functies die deze niet heeft en wat een normaal modem op zijn sokken erbij doet .. en goed!
 
I R Baboon
Je hoeft ook geen 28 pagina's door te lezen.
De openingspost doornemen is voldoende.
De rest zijn hoofdzakelijk reacties van users die toch vragen of problemen hebben ermee.
En dat ligt dan niet aan de Huawei, maar aan de users die het niet snappen.
Poorten openen is prima mogelijk met de Huawei.
Ik heb er vrijwel nooit problemen ermee. En als dat wel zo is, is meestal de Huawei defect.

Dat de Huawei geen 'wondermodem' is, zal ik direct onderkennen.
Maar voor de meeste users/klanten is het voldoende en prima modem.
En als er toch meer eisen zijn koop je een eigen modem/router.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
CnC
TS vergeet dat hij een overeenkomst sluit voor een dienst, te weten internetsignaal. Onderdeel van die overeenkomst is dat hij gratis een HG in bruikleen krijgt (daarvoor een Thomson). Nergens wordt er aangegeven dat er netwerkfaciliteiten worden aangeboden als dienst. Sterker nog, vroeger kreeg je enkel een modem zonder routerfunctie. Maar goed, nu dat uit de lucht is en TS een flink toontje lager kan zingen het volgende:

Vanaf de laatste fw zit het portforwardtabblad onder de optie firewall ipv NAT. Ik denk dat daar het probleem zit voor TS. Ik geloof dat dit nog niet aangepast is op de website van Online.
 
Tiger

Quote

CnC schreef:

TS vergeet dat hij een overeenkomst sluit voor een dienst, te weten internetsignaal. Onderdeel van die overeenkomst is dat hij gratis een HG in bruikleen krijgt (daarvoor een Thomson). Nergens wordt er aangegeven dat er netwerkfaciliteiten worden aangeboden als dienst. Sterker nog, vroeger kreeg je enkel een modem zonder routerfunctie. Maar goed, nu dat uit de lucht is en TS een flink toontje lager kan zingen het volgende:

Vanaf de laatste fw zit het portforwardtabblad onder de optie firewall ipv NAT. Ik denk dat daar het probleem zit voor TS. Ik geloof dat dit nog niet aangepast is op de website van Online.



Wie is TS ????? ik kan hem niet zien in dit topic.
 
CnC
Topic Starter a.k.a. sietse11
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opgelicht door online klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie