obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Bluetooth
guus
Heej ff een vraagje heb laatst gezien dat je met de livebox bluetooth heeft (heb nog de Wanadoo Livebox) Hoe kan ik met mijn telefoon met de livebox verbinden? Hij vraag om een soort pin alleen die heb ik niet

Kan iemand me helpen?

Thanx!

Groeten Guus
 
Wanabo
Die pin kun je zelf instellen in het config scherm van je LB.

Advanced menu en dan Bleutooth, daar is een optie om een code in te stellen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
standaard is dat 0000.
 
Wanabo
guus had geschreven dat het nu wel lukt, maar dat hij als melding kreeg dat diensten niet beschikbaar zijn.

Hetzelfde heb ik ook geconstateerd met mijn telefoon een SE T630. Wel lukt het om met de BT van de PC via de BT van de LiveBox verbinding met internet te maken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ns_joep
Wat zouden er dan voor mogelijkheden kunnen zijn als je de LB via BT benaderd ?
Met groet,
Joep
 
Wanabo
Met een laptopje surfen gaat nog wel, maar voor het zwaardere werk is BT niet geschikt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ns_joep
Nou da's ook niet veel.
Met groet,
Joep
 
Wanabo
Lees ook dit verhaal http://online.gebruikers.eu/news.php?readmore=15

Orange zal in de toekomst van de BT via de LB voor binnenshuis gebruik gaan maken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Lizard
Ehm, One phone (of Unique zoals het nu heet) maakt gebruik van WiFi en niet van BT.
 
Wanabo
Oke, dat wist ik niet!

Ging er van uit dat het net zoiets ging worden als de handsfree sets in de auto. Die werken wel met bluetooth. Het bereik is echter wel beduidend minder. Vandaar dat de WiFi techniek kennelijk toegepast wordt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bluetooth', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bluetooth mobiel ziet livebox. En nu? WiFi : 2 24 jan 2009
Internet via bluetooth op livebox? WiFi : 2 09 jan 2009
Bluetooth Algemeen : 4 11 nov 2008
Bluetooth Algemeen : 12 13 apr 2008
Bluetooth WiFi : 2 23 feb 2008
Advertentie