obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
juiste manier van harde reset livebox
avdh65
Hallo,kan iemand mij verklappen wat de juiste manier is van een harde reset van de livebox.
ik heb namelijk nog steeds de oude firmware draaien terwijl er al vanaf 11-09-2006 een nieuwe firmware beschikbaar is,alleen het auto updaten doet mijn livebox niet.

heb advies gekregen van de helpdesk voor een harde reset,alleen het geen hij verteld klopte niet met hetgeen eat in de beschrijving staat vermeld, vandaar mijn vraag.........
 
Wanabo
Hoi avdh65,

Allereerst welkom op het forum. Bedankt dat je ook de moeite genomen hebt om je opnieuw aan te melden. Door het wisselen van server is er ongeveer 7,5 uur activiteit uit de database verdwenen. Shock

Een reset terug naar de fabrieksinstellingen. Harder lukt alleen met een moker! Wink

Trek het voedingskabeltje uit de LB. Druk zonder voedingskabel de resetknop in en blijf deze vasthouden totdat verderop in de beschrijving wordt verteld dat je de resetknop los kunt laten. Sluit de voeding weer aan (reset knop vast blijven houden). Houd de 5 ledjes in de gaten, deze lopen wat heen en weer. Nadat de middelste en buitenste 2 leds samen branden mag je de reset knop loslaten. Geef de LB nog 2 minuten de tijd om op te starten.

Als nu ook het @ lampje begint te knipperen is de LB bezig met een firmware update. Dan kan het wel tot 20 minuten duren voordat de LB weer beschikbaar is.

Nog steeds geen nieuwe firmware? Zet dan voordat je bovenstaande procedure begint de LB eerst eens een uur uit. Dan schijnt de aanmeldprocedure van de LB weer anders te verlopen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
johnEnschede
Wat zijn de voordelen van deze nieuwe firmware?
Heb ook nog steeds de oude versie
 
Lizard

Quote

Wanabo schreef:
Hoi avdh65,

Allereerst welkom op het forum. Bedankt dat je ook de moeite genomen hebt om je opnieuw aan te melden. Door het wisselen van server is er ongeveer 7,5 uur activiteit uit de database verdwenen. Shock

Een reset terug naar de fabrieksinstellingen. Harder lukt alleen met een moker! Wink

Trek het voedingskabeltje uit de LB. Druk zonder voedingskabel de resetknop in en blijf deze vasthouden totdat verderop in de beschrijving wordt verteld dat je de resetknop los kunt laten. Sluit de voeding weer aan (reset knop vast blijven houden). Houd de 5 ledjes in de gaten, deze lopen wat heen en weer. Nadat de middelste en buitenste 2 leds samen branden mag je de reset knop loslaten. Geef de LB nog 2 minuten de tijd om op te starten.

Als nu ook het @ lampje begint te knipperen is de LB bezig met een firmware update. Dan kan het wel tot 20 minuten duren voordat de LB weer beschikbaar is.

Nog steeds geen nieuwe firmware? Zet dan voordat je bovenstaande procedure begint de LB eerst eens een uur uit. Dan schijnt de aanmeldprocedure van de LB weer anders te verlopen.
Als Alle ledjes tegelijk knipperen is de livebox bezig met de firmware update. Anders niet. zo dus:
1114_1244_serv_091_a
 
avdh65
ik dank u harterlijk voor u antwoorden
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'juiste manier van harde reset livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
m7 mz-101 reset ? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 15 feb 2016
Beste manier om met Online.nl in contact te komen Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 4 05 feb 2016
Port Forwarding & Harde schijf aansluiten Zyxel configuratie en problemen : 8 06 jan 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Advertentie