obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Lees dit aub ben het echt zat!
ImNock
Oke ik ga hou het even kort sinds kort zijn we lid van een online abonnement van Online Inet. En tot nu toe ben ik er niet echt tevreden mee. Nou ik zal het probleem uitleggen ik kan sinds ik online heb niet meer serieus openbaar gamen. Nou ik lagg zo hard als ik weet niet wat. ^^ Ik vind het echt niet meer leuk ik heb juiste instellingen ik heb jullie al gebeld jullie geven niet toe dat het aan jullie licht hoe weet ik dat het aan jullie licht? Omdat ik hiervoor Tele2 had en had er geen laggs op (NOOIT LAGGS) Voel me best spijtig dat ik ben overgestapt naar online. en ja upnp staat aan het is wifi en nee ik ga geen kabel proberen het moet het gewoon met wifi doen en nee heb ook al met de kanalen gepuzzelt niks helpt het licht echt serieus aan jullie . Ben het nu wel een beetje zat.

Bedankt voor het lezen en het help.

Mvg Halil
 
Donjes
Ten eerste wil ik zeggen tegen je dat dit forum niet van Online zelf is, maar gemaakt is voor gebruikers van Online.

Ten tweede komt dit probleem al voor sinds 27 februari.
 
ImNock
Ja, na 27 feb begon ongv het probleem.
 
Tiger
Eigenlijk zou ik een oud spreekwoord zeggen bezint eer gij begint.
Het verbaasd mij dat er mensen bij zijn ( ik wil niet zeggen dat jij dat ook bent) die volgens mij zijn overgestapt zonder ook maar eens te kijken (googlen) op andere forums welke de grootste problemen zijn bij de provider waar men naar toe wil.
Iedere provider heeft min of meer problemen en als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten en heel veel via internet wilt doen kan je verwachten dat jij die ook krijgt.
Vaak lees je dan ook was ik maar niet overgestapt maar ja goede raad is duur.
Wat erg belangrijk is zijn de bekabelingen correct aangesloten en zijn die ook in orde, is je pc uptodate b.v. geen oude netwerkkaarten erin, zit je niet te ver van de wijkcentrale, als je draadloos online bent storen dan geen andere wifi gebruikers in je omgeving.
Dit zijn dan een aantal dingen die je verbinding om zeep kunnen brengen.

Ik hoop in elk geval voor jou dat je probleem opgelost kan worden.

P.S. Onder aan deze pagina zie je 13 forums staan van andere providers hierop kan je de grootste problemen vinden bij die providers die actueel zijn.
 
ImNock
En nee het licht echt niet aan mijn pc het heeft niks met updates te maken lol.
Zou het kunnen maken ... Ik zal het zo uitleggen mijn pc Netwerkkaart vindt wel meer hgs zouden die hgs kunnen mijn inet kunnen verhinderen ? Zo ja hoe los ik dat op? Kanaal switch werkt ook niet ;/
Gewijzigd door ImNock op 11 maart 2014, 16:07
 
I R Baboon
hgs?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
jaaponline
Hoi,

De issues met lag heeft met congestie te maken bij de transit providers. (internet providers die internet provider spelen tussen "gewone"internet providers in de wereld). Ik verwacht hier bij de transit provider aan gewerkt wordt want anders huurt Online een andere in op den duur.
 
ImNock
oww ik zal wel zien wanneer die laggs zullen ophouden btw heb er nog steeds last van ik ga niet telkens mijn router opnieuw starten / resetten etc.
 
Lutz
Wij zijn hier vrijwilligers en zien graag dat de mensen beleeft taalgebruik voeren. Wie niet tevreden is met de service van online wordt doorverwezen aan de afdeling klantenservice van online.nl
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Wanabo
Gesloten, hier verder. Lagg met het gamen. -,-
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lees dit aub ben het echt zat!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 29 nov 2016
ik mis echt technische informatie over telnet login Wat ontbreekt er op dit forum? : 2 12 mrt 2010
Zou het dan echt...? Snelheid : 2 29 mrt 2008
Het is nu echt bagger Algemeen : 5 24 mrt 2008
Bemoeizucht van M$ is echt vermoeiend!:@ Algemeen : 6 18 jan 2007
Advertentie