obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u vragen en tips kwijt over kanalen indeling en favorieten van uw digitale tv ontvanger.
 Onderwerp afdrukken
Missende Zenders zonder decoder
--T1M3R--
Ik heb vandaag besloten om de decoder van online niet meer te gebruiken maar in plaats hiervan een CI+ insteekkaart te gebruiken voor de TV. Puur omdat dit er netter uitziet en weer een afstandsbediening minder is..
Nu heb ik tweedehands een CI+ module in handen gekregen en deze in de TV gezet, netjes de smartcard erin gedaan.

Werkt tot nu toe allemaal prima maar er zijn nu wel enkele zenders missend (met de decoder zijn deze er wel gewoon).
Het gaat mij vooral om comedy central deze is namelijk de meest bekeken hier, maar is dus ook missend.

Is dit een bekend iets?

Groet,
Sercan
 
Tiger

Quote

--T1M3R-- schreef:

Ik heb vandaag besloten om de decoder van online niet meer te gebruiken maar in plaats hiervan een CI+ insteekkaart te gebruiken voor de TV. Puur omdat dit er netter uitziet en weer een afstandsbediening minder is..
Nu heb ik tweedehands een CI+ module in handen gekregen en deze in de TV gezet, netjes de smartcard erin gedaan.

Werkt tot nu toe allemaal prima maar er zijn nu wel enkele zenders missend (met de decoder zijn deze er wel gewoon).
Het gaat mij vooral om comedy central deze is namelijk de meest bekeken hier, maar is dus ook missend.

Is dit een bekend iets?

Groet,
Sercan


Niet dat ik weet maar misschien is de optie door de zenders opnieuw te zoeken (installeren) de oplossing.
 
--T1M3R--
Heb meerdere malen opnieuw naar zenders laten zoeken maar blijft hetzelfde.

Van de totaal 27(volgens mij) worden er 22-23 gevonden.
 
I R Baboon
CI+? Hebben we het over Canal Digitaal?
Digitenne werkt daar niet mee.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
--T1M3R--
Ik weet niet precies wat de termen zijn.. Dit valt namelijk buiten mijn kennisgebied Smile

Ik weet dus niet precies of het een CI+ heet..
Het is in ieder geval een Conax module zoals deze:
7840

Ik heb zo'n decoder en antenne die je bij KPN digitenne ook krijgt.
 
I R Baboon
Ja, dat maakt het duidelijker. Dat is een normale Conax CI module.
CI+ zie je alleen bij satelliet ontvangst en niet bij Digitenne.

Hoe is het ontvangst van de zenders?
Wat voor een antenne heb je?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Donpedro
Het enige waar ik even vlug aan denk is, dat de firmware de codering van de missende kanalen niet ondersteund.
Maar dat is zo even uit de losse hand, kan zijn dat iemand anders een ander oordeel heeft.
.
--------------------------====================-----------------------
Wanprestatie: ingebrekestelling en verzuim en de WIKI [url=http://nl.wiki
 
--T1M3R--
De ontvangst is op het moment prima, niks mis mee dus.

Maar de eerste half uur ofzo was het zeer slecht, gewoon niet te kijken was het..

De antenne is Als het goed is een Funke 500 (op de interne printplaat staat er P200.
 
I R Baboon
Power inserter geïnstalleerd?

De meeste TV's geven geen voeding door aan de antenne.
Decoders doen dat meestal wel.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
--T1M3R--
Dat is niet gedaan nee.
Er gaat een kabel direct van de TV naar de antenne
Als ie geen stroom zou krijgen zou ik toch geen enkele zender ontvangen?

Of bedoel je dat ie niet "genoeg" stroom krijgt?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Missende Zenders zonder decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Verbergen zenders Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 10 06 jul 2018
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 08 dec 2017
zenders verbergen Digitale TV storing : 4 20 jan 2016
Zenders sorteren met online G7 kastje Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 2 07 nov 2015
Advertentie