obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
WIFI Guest account maken op HG655D
bigj
Hallo,
Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om een Guest account in te stellen op mijn HG655D modem/router.
Deze heb ik onlangs toegestuurd gekregen na verlenging van mijn abonnement waarbij Online had gezegd dat mijn toenmalige Livebox verouderd was. Echter zie ik dat deze Huawei ook al een paar jaar oud is. Ik zag een post met dezelfde vraag over het Guest account. Deze was echter van 2012 en ik kan niet echt ontdekken of dit nu wel/niet mogelijk is.
 
I R Baboon
Nee, niet mogelijk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
bigj
Duidelijk. Enig idee wat voor mogelijkheid ik nog meer heb dan een andere provider te kiezen?
 
I R Baboon
Je kan een ander modem/router inzetten in plaats van de Huawei HG655d.
Of je kan een apart access point achter de router inzetten.

Hangt af of je telefonie afneemt van Online en je budget/speciale wensen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WIFI Guest account maken op HG655D', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie