obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
fifa14 en ps3!!
xxlsize
Hallo


ik probeer fifa14 te spelen online maar het lukt maar niet. .tig keer gebeld naar online zij verwezen mij naar deze site.

Mijn nat type is 2 upnp is aan wifi zit op een vrije kanaal ook al vaste aansluiting geprobeerd... als ik online speel en minuut 71 haal ben ik nog gematst. Dit is mijn laatste poging anders maar naar telfort..


ik hoop dat jullie een oplossing hebben


met vriendelijke groet

m
 
I R Baboon
" als ik online speel en minuut 71 haal ben ik nog gematst. "

Kan je dit beter uitleggen wat je precies daarmee bedoelt?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
xxlsize
Ik bedoel er mee dat ik max 71 minuten in een wedstrijd zit en dat ik dan eruit gegooid word.. heb contact opgenomen met psnetwork bekend probleem bij hun maar provider moet het oplossen .

bedankt voor het helpen
 
I R Baboon
Bij ons is het geen bekend probleem.

Enfin, NAT 2 betekent dat de poorten al open zijn.
Anders kon je ook geen game online starten.

Dus een verbindingsprobleem.
Maar waar? WIFI of telefoonlijn?
Heb je geprobeerd om via een netwerkkabel te spelen in plaats van WIFI?
Daarmee kan je simpel WIFI uitsluiten of juist hoofdverdachte maken voor het euvel.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
xxlsize
Allereerst sorry van mijn late reactie. .

maar u zegt dat het geen bekend probleem is. Daar schrik ik van alleen op dit forum heb ik al meer dan 50 soortgelijke probleem topics gelezen. N het ergste geen een heeft n oplossing gehad.. heb vandaag voor het eerst normaal online kunnen spellen ik gebruikte de wifi Van de buren daar kan het ineens wel mee. Ik erger me hier mateloos aan vooral het feit dat online dit probleem ontkent.. heb vandaag de mods van psn network gevraagd of ze contact willen nemen met online en dit probleem aankaart volgens hun hebben ze in 2011 n 2013 dit gedaan...online doet er niks mee het feit dat u als beheerder dit probleem ontkent. Bevestigd dit beeld voor mij.. mij rest niks dan over te stappen.

ik speel dit door aan kassa .. en opta n het consumentenbond. . N hoop dat iedereen die dit herkend dit ook zal doen.
 
I R Baboon
1. Dit is een onafhankelijk forum voor en door gebruikers/klanten. Dus
we hebben niets te maken met Online. Een beheerder van dit forum is dus niet de beheerder van Online.

2. Waar staat nog meer op dit forum dat je na 71 minuten Fifa spelen uit het spel geworpen wordt?
Dus als ik schrijf dat dit niet bekend is bij ons, dan is dat ook zo.

3. Driegen met overstappen heeft generlei effect op ons. Zie punt .1

4. Er is een bericht #4 een vraag gesteld door mij. Het antwoord hierop moet ik nog krijgen.
Dus de bewering dat je hier niet geholpen wordt, slaat nergens op.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
xxlsize
Goedemorgen


ik heb een reactie gegeven op u vraag. Dat ik niet verder den minuut 71 kom in een wedstrijd. Het probleem is niet dat 71 minuten maar zoals de titel zegt fifa en ps3.. nat type geeft 2 aan maar fifa staat ie op strikt... dat probleem online en ps3 allerlei games i.c.m ps3 of xbox lees je in overvloed hier maar nergens staat er ook n oplossing bij..

n online heeft mij hiernaartoe verwijzen.."" we hebben daar 4 super nerds en die kunnen je zeker helpen" was de opmerking van de klantenservice.

Mijn excuus als ik onheus heb bejegend. . Maar ik ben er zo opgefokt om niet normaal...
 
Tiger
@xxlsize,
Waarom geef je geen antwoord aan I R Baboon op zijn vraag in #4 van dit topic of kijk je door jou xxlsize daar overheen.
Dat klinkt misschien een beetje sarcastisch maar als je geen antwoord geeft aan een van de 4 nerds (volgens Online wat jij aangaf ) dan kan je ook niet geholpen worden.
 
xxlsize
Ja netwerk kabel ook geprobeerd inderdaad. . Met weinig succes
 
I R Baboon
De klantenservice verwijst wel vaker naar hier.
Moet altijd nog mijn eerste loonbriefje krijgen van Online voor alle service die ik verleen namens hun. ROFL

Dus netwerkkabel vertoont hetzelfde probleem.
Heb je geprobeerd om de PS3 in de DMZ te zetten?
Een vast ip adres voor de PS3 is dan wel nodig. Dat moet eerst gebeuren.
En dan dat ip adres invullen bij de DMZ.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'fifa14 en ps3!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie