obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Website en games van battle.net niet laden
RutgerVerkerk
Hallo,

Sinds afgelopen 2 maanden heb ik internet van online.nl. Nu heb ik sinds de laatste -+3 weken een specifiek probleem.
De website en de games van www.Battle.net kan ik niet laden/spelen. Ik heb hiervoor de klantenservice gebeld, helaas konden zij mij niet verder helpen en werd ik doorverwezen naar dit forum.

Beknopte info over het probleem:

- Alle computers/laptops in dit netwerk kunnen met- of zonder kabel (WiFi) de website www.battle.net niet laden/ niet goed. 9/10 keer krijg ik hier een time-out.
- Battle.net heeft ook een game launcher om bepaalde spellen te spelen (Wow, heartstone, diablo etc). Zelfde probleem als boven. 9/10 keer kan ik hier niet inloggen of krijg ik na een paar minuten spelen een time-out.
- De website en spellen via de battle.net launcher zijn wel bereikbaar/speelbaar op elk ander willekeurig internet verbinding op dezelfde laptop.
- Als ik vanaf de WiFi de site probeer te benaderen m.b.v. een proxy proxy.online.nl, port 8080 is de website www.battle.net wel te bereiken. Helaas werkt dit niet voor de spellen via de battle.net launcher.

De klantenservice raadde mij aan een tracert wwww.battle.net uit te voeren in de opdrachtprompt en de resultaten hiervan in dit forum te posten (zie hiervoor de bijlage).
Dit resulteerde in een time-out.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. Ik en mijn huisgenoten zouden erg dankbaar zijn!
Groeten Rutger
RutgerVerkerk voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door RutgerVerkerk op 17 juni 2014, 20:00
 
I R Baboon
Volgens mij is het internet ip adres van de verbinding verbannen.
Daarom werkt een proxy of een andere verbinding wel.

Heb je contact opgenomen met Blizzard?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon
Het is toch niet hetzelfde als TS. Die heeft helemaal geen verbinding.
Jij hebt wel/soms/niet een verbinding.

Doe eens de gebruikelijke testjes. Ping en tracert als je Windows hebt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Website en games van battle.net niet laden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie