obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv werkt niet!
Hover

Quote

MPersoon schreef:

Dag Dirk, ik had precies hetzelfde probleem. Extra frustratie daarbij is dat er enorme wachtrijen bij de klantenservice zijn. Maar serieus, na 3 uur (de aanhouder wint) heb ik e.e.a. met een correcte heer kunnen doornemen. Je moet wel doorvragen maar ik ben eruit.
In de handleiding van online ontbreekt namelijk cruciale informatie, een code!
Je afstandbediening moet connecten met het kastje.
toets oke en standbyknop tegelijkertijd in en houdt deze een paar seconden ingedrukt. Toets daarna code 91 in. (je ziet dus niets op je scherm verschijnen. Echt een paar keer proberen. Na deze actie moet je verder kunnen met de start button die op je schermt verschijnt zodat je het menu verder kunt doorlopen. Werkt oke en standby niet dan oke en tv.

Op het groene lichtje kun je lang wachten want deze gaat echt niet verschijnen.

Ik heb nu alles werkend maar iedere dag weer opstartproblemen, namelijk geen signaal.
Internetverbinding is oke en echt alles nagelopen. Niet tevreden dus.
Genoeg verbeterpunten voor online zeker qua communicatie maar ondanks alles vind ik mensen bijzonder vriendelijk.
Maar goed daar heb je niet veel aan als je 3 dagen WK dagen mist.

Gr,

MIranda


Miranda,

Ik heb je oplossing tig keer geprobeerd bij m'n vriendin dr tv kastje, maar het werkt niet bij mij Sad Het einige wat ik hooguit te zien krijg is de status : "starting decoder" en daar blijft het dan ook bij... Sowieso heb ik zelf maar voor helpdesk gespeeld... eerst krijg je een pakket waar ineens de modem weer niet van werkt omdat blijkt dat pakket 2 aangesloten moet worden, deze gaf wel een signaal..

verder de telefoon... de 1 van de helpdesk zegt: plaats hem in de adsl splitter, de ander zegt plaats hem in de modem..daarnaast krijg je een heel verhaal over mac adressen die wel of niet in het systeem bij online.nl staan, dr worden incidenten gelogd... maar je krijgt niks mee men belooft terug te bellen wat niet gebeurd en je bent zo 25 euro armer aan dat gezever

dus wat is een andere oplossing waardoor dat tv kastje wel kan werken? of moet dat perse met code 91? Ik wacht tot het kastje is opgestart (met dat blauwe scherm), daarna druk ik als een wezenloze op die ok en stb of ok en tv knop en druk vervolgens 91 maar dr gebeurt echt niks... ik snap er niks meer van.
 
xander557
Ja mijn internetverbinding doet het, de afstand bediening werkt ook op het kastje en ik heb inmiddels mij logitech harmony ook ingesteld op de M7. Dit probleem heeft volgens mij niets te maken met de afstandsbediening, want nogmaals voor alle duidelijkheid:

- De interactieve TV doet het gewoon ( dus internetverbinding)

- na een minuut of 6 stopt het beeld, het bevriest

- ik kan gewoon via de afstandsbediening naar een andere zender gaan, daarna ga ik weer terug naar de andere zender en dan doet ie het weer.
 
Lutz
Een hardwareprobleem? Kennelijk werkt tot 5minuten alles perfect.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
xander557
Zou kunnen, maar dat verklaart niet waarom ik eerst zonder probleem wel gewoon kon kijken en het geduvel begon na een update.
 
Lutz
Kan je nog een keer de update draaien? Indien niet vrees ik voor een brick.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
xander557
Het probleem is spontaan opgelost, alles werkt weer
 
hbernards
Ik hac hetzelfde probleem en heb ten lange leste, toen ik een weekend niet thuis was het modem van de stroom afgenomen.
Toen ik weer thuis kwam heb ik dit weer aangesloten en nu heb ik nagenoeg geen last meer.

Hopenlijk heb jij hier ook iets aan

Groet Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv werkt niet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie