obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Wegvallen verbinding tot internet HG665d
Thobro
Goedenavond allen,

Wij zitten nu al een tijdje met een probleem: om de zoveel tijd valt de verbinding tot het internet weg. Verder weten we heel zeker dat dit aan de modem ligt aangezien de verbinding na een herstart van de modem altijd weer werkt. Dit is echter zeer vervelend omdat het herstarten even tijd kost. Het verlies van verbinding gebeurt bij zowel kabel als WiFi. De modem kan nog wel gewoon benaderd worden door zijn ip in te voeren in de browser.

Het wegvallen van het internet gebeurd zo'n vijf keer per dag. Ik heb zelf meerdere opties uitgeprobeerd om het probleem op te lossen maar niets heeft geholpen.

Het betreft de modem Huawei HG665d.
Ik vraag dus tips om andere dingen uit te proberen en of iemand misschien een oorzaak weet.

Groet
 
I R Baboon
Heb je een fabrieksreset uitgeprobeerd?

Welke opties heb je allemaal uitgevoerd?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Thobro
Na het lezen van jouw reactie rond dezelfde tijd een fabrieksreset gedaan en tot nu toe geen problemen. Ik zal melden mocht het alsnog fout gaan.
 
I R Baboon
OK.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
MateusGongs
Ik heb hetzelfde probleem! Probeerde te resetten naar standaard modus, maar niet een ding veranderen!
Is er een andere optie voor mij om te volgen?

(Ik spreek geen Nederlands, ik gebruik google translate om dit te schrijven, dus vergeef aantal fouten)
 
Tiger
Ik heb dit probleem ook eens gehad en bij de router instellingen
BASIS---->LAN bij de DHCP instelling de permanent lease aangevinkt en daarna was het probleem bij mij opgelost.
Weet niet of dit bij jou ook zo werkt.
 
MateusGongs
Ik deed het en de volgende dag, de fout weer kwam.

Iets anders wat ik kan doen?
 
Yali
Hallo Allemaal. via de zoekoptie hier las ik deze topic en ook ik herken dit probleem!
Permanent lease helpt ook niet...
Helaas is enige dat helpt voor tijdelijk een reboot, maar is ook zeer lastig als je midden in aantal mails of postings bezig bent Wink
Kan het ook nog aan verouderde modem of firmware liggen?

Hier nu : V100R001C02B050 . te oud ? Pfft
 
Tiger
Welk modem heb je dan in gebruik ? en/of welke firmware.
 
Yali

Quote

Tiger schreef:

Welk modem heb je dan in gebruik ? en/of welke firmware.


Sorry, Product naam HG655d
Apparaat ID 6E16F0-21530309307S09000152
Hardwareversie VER.A
Firmwareversie V100R001C02B050
Batchnummer BSC2P1.050.A2pv6C038f.d24d
Mac-adres 30:87:30Grin4:52GrinC
meende dat dit al ging om de Huawei modem die soms "uitvalt"Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wegvallen verbinding tot internet HG665d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie