obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Gebruikersnaam en wachtwoord
SKDJ
Beste mensen, ik heb van Online in mijn bevestigingsmail een gebruikersnaam en wachtwoord gekregen om mee in te loggen op "mijn Online". Alleen: dat kan dus niet. Ook de helpdesk bevestigd dat het niet kan om in te loggen op mijn Online. Daardoor kan ik ook geen schriftelijk contact met ze opnemen anders dan via slakkenpost (of is het slakkepost?)

Klopt het dat Online gebruikers geen @online email adres hebben en niet in kunnen loggen op "mijn online"?
 
Tiger
Erg vreemde zaak natuurlijk kan je inloggen als je een mailadres hebt aangemaakt met je gebruikersnaam en wachtwoord wat je hebt gekregen.
Als de helpdesk vertelt dat dit niet kan is dit een broodje AAP verhaal of je internetverbinding is nog niet opgeleverd en dan kan het nog niet.
 
I R Baboon
Probeer eens een andere browser voor het inloggen.
Krijg je een foutmelding?

Mail adres moet dit zijn: ksnob1@online.nl
Maar ik heb geen bevestiging dat dit nog werkt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
SKDJ
Nou.....mijn opgegeven gebruikersnaam is mijn livemail adres. Ik heb geen @online.nl email adres gekregen. En inloggen moet je met een andere browser óók zónder @live.nl in je gebruikersnaam doen want @online.nl staat al ingevuld. En dat email adres heb ik dus niet. Misschien kunnen jullie mij de naam conventie geven. is het [voorletter].[achternaam]@online? Of is het [voornaam].[achternaam]@online? Dan zou ik dat nog eens kunnen proberen hoewel ik de meest gebruikelijke al geprobeerd heb.
 
Tiger

Quote

SKDJ schreef:

Nou.....mijn opgegeven gebruikersnaam is mijn livemail adres. Ik heb geen @online.nl email adres gekregen. En inloggen moet je met een andere browser óók zónder @live.nl in je gebruikersnaam doen want @online.nl staat al ingevuld. En dat email adres heb ik dus niet. Misschien kunnen jullie mij de naam conventie geven. is het [voorletter].[achternaam]@online? Of is het [voornaam].[achternaam]@online? Dan zou ik dat nog eens kunnen proberen hoewel ik de meest gebruikelijke al geprobeerd heb.


Bij Online krijg je een gebruikersnaam en met @online.nl is dit je hoofd e-mailadres dus bij het aanmaken van je online mailadres in combinatie van het wachtwoord wat je hebt gekregen zou je moeten kunnen inloggen.
Ik kan mij niet indenken dat je hoofd e-mailadres een livemail adres is bij Online.
Je kan trouwens alleen met je hoofd e-mailadres bij Online inloggen of het moet sinds kort gewijzigd zijn.
 
SKDJ
Nou begint het op de helpdesk zelf te lijken hoewel die nog minder eigenwijs reageren. Daarom dan maar keihard bewijs toegevoegd. Mijn vraag is niet met u een discussie aan te gaan, mijn vraag is of u wél een Online email adres en inlog heeft.

Hoewel ik mogelijk zou kunnen opmaken dat dit wel het geval is de vraag nog niet beantwoord.
SKDJ voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Tiger

Quote

SKDJ schreef:

Nou begint het op de helpdesk zelf te lijken hoewel die nog minder eigenwijs reageren. Daarom dan maar keihard bewijs toegevoegd. Mijn vraag is niet met u een discussie aan te gaan, mijn vraag is of u wél een Online email adres en inlog heeft.

Hoewel ik mogelijk zou kunnen opmaken dat dit wel het geval is de vraag nog niet beantwoord.

Beste meneer Tchong,

Ik heb helemaal geen zin om met jou in discussie te gaan en ben ook niet eigenwijs.
Wat ik aangaf is zoals ik het heb en dit was alleen maar als tip.
Dat online nu een mailadres voor klanten heeft met live.nl is volkomen nieuw voor mij ik heb in elk geval een mailadres van online met @online.nl en kan daar ook mee inloggen op mijn online.
 
Lutz

Quote

SKDJ schreef:

Nou begint het op de helpdesk zelf te lijken hoewel die nog minder eigenwijs reageren. Daarom dan maar keihard bewijs toegevoegd. Mijn vraag is niet met u een discussie aan te gaan, mijn vraag is of u wél een Online email adres en inlog heeft.

Hoewel ik mogelijk zou kunnen opmaken dat dit wel het geval is de vraag nog niet beantwoord.


Ik vermoedt dat het online gebruikersnaam geen volledig email adres mag zijn. In mijn geval is het het stukje tot het apenstaartje. Indien je een email adres als gebruikersnaam hebt aangegeven, dat is je volledig gebruikersnaam misschien:

jan.smit@provider.nl@online.nl

Ik heb maar gewoon een naam gepakt, om het principie te verduidelijken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
SKDJ
Beste Tiger. Excuus voor de gevatte reactie. Na een aantal dagen zonder resultaat hulp zoeken was ik mogelijk geïrriteerd en heb ik me op de verkeerde persoon gericht. Hoe dan ook is het nu duidelijk dat er twee soorten Online klanten zijn sinds kort.

@Lutz: dank voor de info. Ik had beide opties geprobeerd maar geen resultaat. De dubbele @ leek natuurlijk vreemd maar je gaat toch alles proberen. Helaas het enige schriftelijke kanaal tot mijn beschikking blijkt klachtenkompas.

Ik ben heel blij met de ontdekking van dit gebruikersforum, al was het maar omdat je hier op begrip kunt rekenen en ik voel me zeer goed geholpen waar dat mogelijk is. Ook door Tiger.

Dank daarvoor alvast en ik hoop dat ik snel iets terug kan doen.
 
Tiger
Beste SKDJ ik heb het niet zo opgevat ik weet wat het is als je tegen een muur aanloopt waardoor de irritatie hoog kan oplopen. Zelf had ik ook een heel dik probleem met Online maar ben na veel touwtrekken er met een goede oplossing uit gekomen en alle kosten die daardoor waren ontstaan vergoed gekregen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gebruikersnaam en wachtwoord', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
inlog naam en wachtwoord vergeten Huawei configuratie en problemen : 4 19 aug 2014
ST706 gebruikersnaam en wachtwoord Speedtouch 706 configuratie en problemen : 2 07 mei 2014
Telnet / Busybox wachtwoord wijzigen Huawei configuratie en problemen : 11 08 sep 2013
fritzbox 7330 gekocht, welk wachtwoord? Eigen modem configuratie en problemen : 18 26 jun 2013
online gebruikersnaam instellingen Eigen modem configuratie en problemen : 6 14 mei 2013
Advertentie