obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Gebruikersnaam en wachtwoord
SKDJ
Even een positief bericht als de factor geduld in acht word genomen:
Sinds een paar dagen waren er activiteiten waar te nemen via klachtenkompas. Vandaag leidde dat tot telefonisch contact op initiatief van Online. Het werd me duidelijk dat Klachtenkompas voor mij de beste plek was om schriftelijk te communiceren en ik werd dan ook behandeld alsof ik gewoon een mailtje had gestuurd.
Hoewel het allemaal lang duurt ben ik zowel de vorige keer door de helpdeskmedewerkers als dit keer door de behandelaar zeer vriendelijk en kordaat te woord gestaan. Het echte organisatorische probleem ligt volgens mij dan ook zoals zo vaak tegenwoordig bij de heren managers. En dan met name diegenen die onze bedrijven als monopolie huisjes behandelen.
We gaan er vooralsnog vanuit dat de problemen volgende week de wereld uit zijn en mijn voorgestelde oplossing ook als zodanig uitgevoerd zal worden. Besteedde telefoonkosten kan ik reclameren.
Zo ben ik ondanks de vertraging toch blij met Online. In de zeven moeilijke jaren bij Tele2 ben ik nog nooit in goede samenwerking en met vriendelijkheid en begrip tot een oplossing gekomen. Ik ben er dan ook nog nooit tot een oplossing gekomen.
Problemen zijn er om opgelost te worden. Als dat zo gaat is dat precies waarom ik terug ben gegaan naar Online.
 
SKDJ
Om uw geduld, het geduld van de lezer van dit onderwerp, ook mee te testen meld ik u dat bovenstaand bericht nog tot geen enkele actie van OnLine heeft geleid. Tot twee keer toe zijn er geen beloofde terugbel acties ondernomen en ik heb nog steeds noch TV noch internet noch telefoon via OnLine. De twee gratis maanden zullen in hun 'systeem' (voor zover je iets disfunctioneels een systeem kunt noemen) over tien dagen voorbij zijn. Waarschijnlijk zie ik dat direct terug op mijn bankrekening.

Ik ben benieuwd, ik wacht af. Het begint langzamerhand zowel komisch als crimineel te worden. Ik denk niet dat ik als kleine ondernemer iemand een product mag beloven dat ik niet mag leveren. Vooral als u er voor heeft betaald en ik beweer dat u het al twee maanden bezit.

Zip It
 
RondeRijk
Alvast excuses mocht dit hier niet thuis horen .
Mijn Abbo is ingegaan op 6 juni 2015.
Ik ben toen van ziggo naar online.nl ober gestapt en was toen uiteraard mijn ziggo mail adres kwijt en dus een gmail account aangemaakt, hier op keurig mijn nieuwe aanmelding van online.nl ontvangen met alle bijbehorende zaken op ontvangen.
Binnenkort kan u inloggen via uw @online.nl account en wachtwoord welke wij u toesturen via dit mail adres....
Het is nu november 2015.....
Ik kan nog steeds niet inloggen op online.nl om mijn account in te zien en of wijzigingen etc aan te brengen omdat ik tot op de dag van vandaag geen wachtwoord heb ontvangen.
Via het klachtenformulier op online.nl kan je aangeven wat je probleem is, ok...inmiddels al een paar keer dat formulier ingevuld en verzonden....met een beetje......heel heel veel geduld...ja...zowaar een antwoord in mijn mailbox !!!!
Nou ja...antwoord....
Blablablabla .....we zijn bezig met dit probleem en zullen uw binnen een paar werkdagen mailen over de voortgang hierover...tuurlijk....
Daarna geen ene klote meer vernomen....dus...nog maar een keer dat formulier ingevuld...en..ja hoor.....weer niks.....dagen, weken....
Als ik had geweten wat....klere...dan had ik de vorige ellende van ziggo voor lief genomen....
Dom genoeg...ja, ik weet het, ik zei toch al dom genoeg...heb ik toen gekozen voor een twee jarig contract en dus zit ik nog tot juni 2017 aan deze ellende vast....
Het is nu 6 november 2015.....
 
I R Baboon
Lijkt mij het handigste om daarvoor te bellen. Dan weet je direct meer.
Als je persé niet wilt bellen, kan je het beste gebruik maken van Webcare op Google+, Facebook of Twitter.
Die kunnen je probleem sneller verhelpen.
Mail is niet altijd de snelste methode om problemen op te lossen.
Meer voor algemene informatie en niet dringende zaken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gebruikersnaam en wachtwoord', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
inlog naam en wachtwoord vergeten Huawei configuratie en problemen : 4 19 aug 2014
ST706 gebruikersnaam en wachtwoord Speedtouch 706 configuratie en problemen : 2 07 mei 2014
Telnet / Busybox wachtwoord wijzigen Huawei configuratie en problemen : 11 08 sep 2013
fritzbox 7330 gekocht, welk wachtwoord? Eigen modem configuratie en problemen : 18 26 jun 2013
online gebruikersnaam instellingen Eigen modem configuratie en problemen : 6 14 mei 2013
Advertentie