obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice
wdevries
Beste Online gebruikers.

Ik heb een tijd geleden de abb laten verlengen en in de nieuwe contract laten verlengen met een nieuwe aanbieding en nu is mijn vraag, ik kan de klantenservice niet een mailen of een vraag stellen.. Want ik kan zelf niet eens bellen omdat ik slechthorenden ben, wel vreemd dat online deze mogelijkheid niet meer geschrikt!!

Mijn vraag is ik heb nog steeds de oudste router zonder wifi, maar wil graag een wifi bakje van online krijgen hoe kan ik dit oplossen?
 
I R Baboon
Probeer eens dit mail adres uit: ksnob1@online.nl
Dat is het enige adres die wellicht nog zou werken.

Normaal krijg je automatisch een nieuw modem bij een nieuw contract.
Zeker als je nog een oud model hebt.
Hoe lang is het geleden dat je het verlengt hebt?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
wdevries
We hebben deze pakket besteld op 04-03-2014. En daarin stond ook iets over een nieuwe modem en later hebben we er niets meer van gehoord of ontvangen.

Deze mail die je meld werkt helaas niet meer. Sad Baal wel erg omdat ik slechthorenden ben en dat bellen helaas niet een optie is.
 
I R Baboon
Dan zal waarschijnlijk iets mis zijn gegaan met de verzending of zo.
Het beste en het snelste is om toch te bellen met de helpdesk.
Misschien dat iemand anders voor je kan bellen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ray83
ksnob1@online.nl moet onb zijn niet nob1 ? of is dit in 2015 verandert


ksnob1@online.nl vs
ksonb1@online.nl
 
I R Baboon
Waarom denk je dat?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ray83
omdat ik in 2010 contact heb gehad via deze email . De email die je geeft zijn de 3 letters anders vandaar de VS vergelijking.

Maar welke is de goeie voor 2015? ik heb al geprobeerd contact te maken via hun website > Contactformulier. na 2 dagen nog geen reactie ontvangen
 
I R Baboon
Wij kennen alleen dat ene mail adres.
Of Online daar nog wat mee doet, is ons onbekend.
Wij hebben geen contact met Online. Dus we kunnen niets navragen of opmerken.
Wellicht vreemd om te lezen voor de buitenstaander, maar Online kiest zelf voor een volledige zenderstilte tegenover ons.
We mogen wel fungeren als een soort 'gratis' helpdesk, maar voor de rest bestaat het forum niet.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ray83
Ik neem aan dat u sinds 2008 tot heden 2015 de verkeerde email doorgeef aan Online gebruikers.

Deze email bestaat niet.

ksnob1@online.nl


ik krijg een melding Delivery error



Waar heeft u deze email vandaan gehaald?
 
I R Baboon
Dat het mail adres nu niet werkt, wil niet zeggen dat het mail adres in het verleden het ook niet deed.
Online zal wel meer dan één mail adres gebruiken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
klantenservice online Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 10 18 mei 2015
waardeloze klantenservice Klacht over Online : 4 28 apr 2015
Opgelicht door online klantenservice Helpdesk : 9 15 jan 2014
Klantenservice beloofd tot 2x toe terug te bellen, dus niet. Klacht over Online : 14 29 mei 2012
Klantenservice maakt niet waar wat ze beloven. Klacht over Online : 3 26 sep 2011
Advertentie