obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
email via bewegingsmelder Dlink cameras
Ami38
Ik wil de bewegingsmelding via email activeren voor mijn Dlink cameras in mijn woning die via WIFI verbonden zijn met mijn Huawei HG655d router, maar dat lukt niet, de fabrikant van de cameras zegt dat het probleem in mijn modem zit.
Wie weet de oplossing?
Bij voorbaat dank
 
I R Baboon
Wat zijn de mail instellingen op de camera?
En werkt de bewegingsmelding zelf eigenlijk wel?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Ami38
Hallo, de melder staat op online ingesteld en heeft wel degelijk een bewegingsmelder, echter werkt niet op mijn emailadres online.nl
poort staat op 25 ik heb geen idee waar de fout zit, gr
 
I R Baboon
Misschien ergens een tikfout?
De mailinstellingen (smtp) moet precies gelijk zijn zoals die in Windows Mail of in de welkomsbrief.
Aanmelden en beveiliging moeten uit staan in de server instellingen.
De meeste providers moet dat nu juist wel aan staan, bij Online niet.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Ami38
waar kan ik de beveiliging uitschakelen, ik ben helaas niet zo handig, sorry
 
I R Baboon
Bij je mail instellingen.

Bij SMTP (mail versturen) heb je twee types ter beveiliging.
Een is aanmelden via een login en de ander is een beveiligde verbinding opzetten tussen je mail cliƫnt (D-Link) en de mail server (Online).
Beide moeten uit staan.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Ami38
Nu werkt het maar heb ik een ander probleem aan de Dlink gerelateerd, motion detecting blijft actief zonder dat er beweging plaatsvindt in de ruimte maar dat is een probleem voor de technische helpdesk van Dlink, bedankt.
 
I R Baboon
Oei, niets te maken met de gevoeligheidsinstelling?

En kijk eens of er een firmware update bestaat.
Wellicht een vervelende bug.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Ami38
Correct, de gevoeligheid stond te hoog, geregeld, bedankt
 
I R Baboon
Je moet een beetje mee spelen wat wel en wat niet voor je werkt.
Die camera's van D-Link zijn best fijn. Doen het goed en lekker veel instellingen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'email via bewegingsmelder Dlink cameras', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
Gratis email verdwijnt per 31 Jan Email : 10 24 mrt 2017
Gratis eMail stopt Helpdesk : 4 01 jan 2017
Email notificatie Storing [Livebox] : 2 29 mei 2016
Email adres Wie O Wie Email : 4 27 dec 2015
Advertentie