obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 3370 achter TG712
Rasjan
Ik heb nu net iets meer dan een half jaar een TG712 van Online gekregen maar de WiFi laat het steeds vaker af weten. De ene keer vraagt het om een wachtwoord en de volgende keer om een gebruikersnaam en wachtwoord. De eerste optie wordt dan vaak niet geaccepteerd ondanks dat ik 100% zeker het juiste wachtwoord invoer en de tweede optie is onmogelijk omdat ik geen gebruikersnaam en bijbehorend wachtwoord heb (zal vast een admin functie zijn).

nu had ik voorheen een livebox zonder wifi dus had ik een fritzbox er achter hangen voor de wifi. ik woon op een boerderij en moet met die router echt een heel groot gebied kunnen bedienen en de fritzbox heeft een bereik van ruim 35 meter rondom en de TG712 haalt vaak de 15 meter niet.

daarom is die het extra bereik een welkome toevoeging maar nu het grote probleem:

de TG712 geeft geen internet door aan de fritzbox 3370 (en de fritz geeft ook geen wifi meer)

nu ben ik absoluut geen held met terminologie voor internet en voornamelijk de instellingen daarvan dus is het mogelijk om mij uit te leggen hoe ik dit moet aanpakken want geld voor een monteur heb ik niet.

en nog een extra vraag: is het gebruikelijk dat je regelmatig niet eens in je TG712 kan komen of dat die heeel erg traag is?

dus de samenvatting:
hoe sluit ik de fritz 3370 goed aan als wifi router achter de TG712?
is de TG712 interface echt zo absurd traag of vaak onbereikbaar/vast lopend?
is het beter om een nieuwe modem/router aan te vragen bij online met een bereik dat beter geschikt is voor een boerderij?
 
Lutz
Welke diensten neem je van Online af? Indien het alleen internet is, dan kan je ook alleen de 3370 gebruiken.
Momenteel wordt door Online het Huawei modem uitgegebven.

Zelf heb ik het anders opgelost: ik heb een echte Access Point (Draytek VigorAP 700) gekocht, en met deze AP heb ik WLAN in mijn hele huis.

Mijn eigen 3370 heeft er minder bereik.

WLAN kan alleen om wachtwoord vragen, maar nooit om gebruikersnaam.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 3370 achter TG712', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
Advertentie