obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over webspace
 Onderwerp afdrukken
Hoeveel webspace
Downstream
Ik heb sinds enkle jaren een kleine website of the online server staan.
Sinds lange tijd niet geupdate tot vandaag. Althas een poging daartoe.
Bij het her-uploaden van mijn website die niet groter is geworden krijg is steeds een disk quota exceeded melding.
Paar nutteloze bestanden gewist v/d server en nogmaals geprobeert.
Maakt niets uit.

Heeft online the maximale ruimte verkleind?
 
Lutz
Ik zou het niet weten. Maar bij mij wordt alle webmail, die ik heb verzonden, op mijn webspace opgeslagen. Indien ik mijn webmail open, dan zie ik links boven hoeveel ik van mijn space al heb gebruikt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Downstream
Bij mij staat de teller op 16mb van 4.9 GB.
De websitesite die ik nog wil uploaden is ongeveer 35MB (voornamelijk tekst)

Het deel v/d website dat wel online staat is slechts 1.8 MB.
Allemaal zeer minimaal dus.
 
DiaboliQ
Volgens mij hebben jullie het over 2 verschillende dingen. 4.9GB is wel extreem veel voor webruimte. Dat is denk ik de webmail.
Als het over de gratis home.online.nl ruimte gaat, is het 20 of 25 MB volgens mij.
_______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose
 
Downstream
Ja, ik herinner mij ook dat de webruimte erg beperkt was.
Het rare is dat het minder lijkt dan voorheen.
Een voorbeeld met fictieve getallen.
Ik heb jaren een website gehad van 35MB en 5MB losse bestandjes om uit te wisselen.
Gisteren heb ik mijn website geupdate en zodoende moeten enkele pagaina's opniew geupload worden. De update was niet meer dan 1 regeltje tekst. Dus nog geen Kbytes.
Het uploaden werktte niet omdat er niet voldoende ruimte is.
Dus heb ik 5MB losse files gewist. Nog steeds niet voldoende ruimte.

Daarna heb ik heel mijn website gewist omdat ik aannaam dat ik de geupdate website misschien in een verkeerde directory had geupload ofzo.
Toen was er ruimte voor de halve website.

Het lijkt dus alsof teh webruimte 15MB kleiner geworden is.
Op de Online.nl webiste kan ik helemaal niets vinden over gratis webspace. Out adverteerden she met gratis websapce.
 
Wanabo
Ik ben al een tijdje weg bij Online en weet niet meer precies hoe het zit.

Even los van de ruimte. Was het niet zo dat je x mb's kreeg voor elk emailadres/user die je aanmaakte? Bij meerdere users onder 1 account kon je de ruimte combineren.

Is er een email adres verwijderd?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
FredF
Ik heb ook gegevens staan bij de opslagruimte, alleen kan ik er niet meer bij komen via opslag.online.nl maar wel via de FTP client (FileZilla) naar home.online.nl

Het gaat over het volgende: Deze mail is van 15-3-2011
Bevestiging activeren Online Opslag
Geachte heer xxxx,

Dank u voor de activatie van Online Opslag. Online Opslag is direct te gebruiken. U kunt 1 Gbyte aan bestanden veilig online opslaan en delen met vrienden en familie. Ga hiervoor naar http://opslag.online.nl en log in met uw e-mailadres xxxxx@online.nl en het bijbehorende wachtwoord.

Wat kunt u met Online Opslag?
Met Online Opslag kunt u tot 1 Gbyte aan bestanden veilig online bewaren. U kunt er op elk gewenst moment over beschikken vanaf elke computer die met internet verbonden is. Zo kunt u back ups maken van belangrijke bestanden en deze gegarandeerd veilig bewaren. Ook kunt u uw vakantiefoto's online opslaan, er digitale fotoalbums van maken en deze delen met uw vrienden en familie. Audio en videofragmenten kunt u met Online Opslag veilig bewaren, afspelen en delen met uw vrienden en familie. Foto's en video's die u bijvoorbeeld bij Flickr of Picasa heeft opgeslagen, kunt u eenvoudig overzetten naar Online Opslag. Wilt u over meer opslagruimte beschikken? Dan kunt u op elk gewenst moment Online Opslag Extra aanvragen via Mijn Online!

Mijn Online
Wist u dat u uw abonnement helemaal naar wens kunt inrichten? Op Mijn Online kunt u uw wachtwoord veranderen, extra e-mailadressen aanmaken, uw adresgegevens wijzigen, e-mailadressen van Online aanmelden voor E-mail Antivirus of Antispam, of overstappen op een van de andere abonnementen van Online.

Vragen?
Surf dan naar onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Online
Gewijzigd door FredF op 02 september 2015, 11:36
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoeveel webspace', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Webspace - Hoe ?? Webspace : 0 05 feb 2011
Webspace Problemen Algemeen : 7 19 aug 2010
Hoeveel pc's draadloos aansluiten op livebox Algemeen : 1 16 jan 2008
Advertentie