obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon
Lutz
Heeft het ooit gewerkt toen het werd opgeleverd en wat is dan gebeurd zodat het nu niet meer werkt?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
lanting73
Ja het heeft wel gewerkt maar de eerste liep vast na dat ik een gast account
Had aangemaakt en daarna bleef de modem booten En resetten wilde ook niet.
Daarna hebben we een nwe gekregen maar de laatste 2 weken hadden we regelmatig geen Wi-Fi op onze telefoon terwijl het signaal wel goed was dus ik dacht zo slim te zijn om de nieuwste firmware er op te zetten maar dat was geen slimme zet .
Dus nu geen internet meer dus dat wordt morgen bellen.
Ook de simpelste dingen als je wpa code veranderen of je ssid raakt hij al van streek of loopt hij vast.
Ze mogen van mij wel een ander merk geven waar je wat meer mee kan doen dan met deze.
Had al gelezen op deze site dat het een kwaal is van deze modems
 
Lutz
Ik wens je veel sterkte en succes met je derde modem / router.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
lanting73
Hahaha
Nou het waren hele goede modems volgens online.
Ja zo lang je der niks veranderd pff
Nou hang mijn sitecom er wel achter want die kun je gewoon instellen
Ze wilden geen gegevens geven zo dat ik zelf mijn eigen modem kon programmeren.
Dat was niet de bedoelingFrown
 
I R Baboon
Juist procedure gevolgd?

Eerst fabrieksreset.
Dan config bestand van zijpieo in laden.
Herstart modem.

Telefonie zijn voor elke klant aparte instellingen en wachtwoorden.
Die kan je alleen uit de oorspronkelijke config halen van de Online firmware.
En dan copy/paste naar de nieuwe config overzetten.

Heb je de originele config niet?
Dan ben je overgeleverd aan de klantenservice van Online.
Als uiterste oplossing ben je weer aan een nieuw Online modem toe.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
lanting73
Ja de originele config heb ik nog
Maar die wil niet geladen worden
Dus als ik het goed begrijp kan ik die config
Plakken in de config die hier te halen valt?
 
I R Baboon
Mooi. In de Online config staan alle gegevens voor je WAN verbinding en telefonie instellingen.

Vergelijk beide configs en zet met copy/paste de WAN netwerkinstellingen over.

Wel eerst altijd een backup maken van de originele config!
Kan je altijd terugkeren naar het begin als iets mis gaat.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
lanting73
Dat had ik al geprobeerd maar de oude config is vele
Malen groter dan de huidige config dus dan kom ik
Op de vraag weer
Welke gegevens zijn belangrijk voor je modem zo dat
Je weer kunt internetten?
Ik was al zo ver dat de modem weer verbinding had
Maar had nog geen internet.
 
I R Baboon
Ik heb zelf deze ZyXEL niet, maar dit zou ook in jouw config moeten staan.




1
0

TRUE
EoA
PVC: 0/34
VlanMuxMode
atm0


TRUE
IP_Routed
ADSL
TRUE
1500
atm0.1
1
0
dslforum.org
TRUE
TRUE

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
lanting73
Wat ik al zei de orginele config is vele malen groter dan de kale
ik zie de gegevens wel staan maar dat is zo veel dat het onbegonnen werk is alles
na te gaan en te kopieren
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
VMG8324-B10A USB support Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 03 mei 2021
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Advertentie