obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
omzetting telefoondiensten
Doerie99
Na de omzetting telefoondiensten naar nieuw technisch platform 29 november, kan ik niet meer normaal gebeld worden
Heb al 2 keer contact gehad met online , modem gereset enz maar hij blijft op voicemail staan .
Het is een oud modem Thomson ST 706
Wat kan ik nog doen ?
 
danique
hier momenteel ook die storing. gister 2 keer modem uit gezet. kan daarna gebeld worden maar na tijdje schakelt hij over naar voicemail. hij is gister naar dat platform omgezet. nu wachten tot 9 uur voor ik klantenservice kan bellen.
 
Doerie99
Op dit moment doet.hij het weer
Heb op de website van Online de voicemail uitgezet en over laten schakelen naar mijn mobiele nummer
En verschillende keren het modem gereset
 
danique
heb dat ook gedaan. vanmorgen contact gehad met helpdesk. ze zijn er mee bezig.
afwachten wanneer het verholpen is. bereik in huis is de mobiel slecht/matig.
 
hetep
Nu nog steeds geen binnenkomende telefoontjes. Kan wel uitbellen en internetten, maar ben zelf niet te bereiken. Is heel vervelend. Heb het al gemeld bij de helpdesk, maar tot nu toe geen oplossing.
 
I R Baboon
Ik denk dat je zelf niet meer kan doen dan er al gedaan is.
Online heeft het probleem veroorzaakt en zij moeten het oplossen.

Sowieso belkosten bijhouden en altijd een klacht indienen.
Je betaalt nu voor een telefoniedienst die niet correct functioneert.
Daar mag je gerust een compensatie voor verlangen
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
danique
daar zat ik ook al aan te denken. het is ze niet gelukt om het voor het weekend werkende te krijgen. zou een telefoontje van ze krijgen als het opgelost was. zou uiterlijk dinsdag worden dan.
kan idd uitbellen en internetten. dat scheelt wel weer. gelukkig staat volgende maand alles op de uitdraai van mijn online hoe veel het extra kost.
ik wil die idd niet betalen.
 
I R Baboon
Je moet wel altijd zelf aan de bel trekken.
Online zelf zal niet zomaar iets vergoeden of compenseren.
Helaas moet je altijd zelf erachteraan gaan voor zoiets.
Dus daarom alles goed bijhouden.

Maandje gratis internet moet toch er in zitten...Wink

Succes!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Angieflower
Ik kan dus ook sinds de omzetting niet meer gebeld worden. Dit zou liggen aan mijn 'overjarige' modem. Vandaag een nieuw ontvangen (Huawei HG655D) en o wonder, het aansluiten lukte. Ik heb internet, wifi.. maar nog steeds hetzelfde euvel. Ik kan niet gebeld worden. Dit is echt niet fijn, temeer omdat ik vanuit huis werk.
 
hetep
Ook ik ben nog steeds telefonisch niet bereikbaar. Dit heb ik al gemeld aan Online en men zou het spoedig oplossen. We zijn nu 36 uur verder en nog steeds geen telefoon. Kan gelukkig wel internetten. Het zal wel weer een hele vervelende en langdurige kwestie worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'omzetting telefoondiensten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kan niet meer gebeld worden na omzetting Storing : 8 10 dec 2014
Omzetting KPN nummer Thomson configuratie en problemen : 2 04 okt 2010
Omzetting Orange Extra (8Mbit/s) trager dan Lite (3Mbit/s)!!!!! HELP !!!! Snelheid : 23 21 apr 2008
Advertentie