obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
kan niet meer gebeld worden na omzetting
Goost
Na de omzetting van afgelopen weekend kan ik wel bellen, maar niet meer gebeld worden.
Ik heb mijn modem reeds 4x gereset en dat brengt geen soelaas helaas...

Iemand een reden/oplossing?

i
 
Tiger
Dit zelfde probleem wordt al kenbaar gemaakt in het topic omzetting telefoondiensten daar staat een emailadres in van Online misschien heb jij daar wat aan.
Dit topic was dus eigenlijk overbodig als iedereen een apart topic hier over maakt zien we door de bomen het bos niet meer.
 
Goost
Waar kan ik dat topic vinden?
Met de zoekfunctie kwam ik niet ver.
 
Lutz
Graag wat extra informatie: je hebt telefonie van Online? Gebruik je nog je Huawei modem? Draait deze modem wel de laatste firmware eindigend op 050?

Indien het drie keer ja is: bel met online.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Goost
Dat word bellen dus!
Grtn,
Geert
 
Goost
Ondertussen is een nieuwe router onderweg.
De oude werkt nog deels na een harde reset, echter kan ik niet meer bij de instellingen via mijn browser(s) niet via Firefox en ook niet IE.
Voorheen tikte ik gewoonweg 192.168 enz verder in en kwam ik in het menu van de router waar ik alles in kon stellen.
Hoe kan dit opgelost worden?

Grtzz,
Geert
 
Tiger

Quote

Goost schreef:

Waar kan ik dat topic vinden?
Met de zoekfunctie kwam ik niet ver.

.
Dat topic (onderwerp) staat op de 3e plaats dus 2e onder dat van jou en het mailadres stond bij antwoord 18 in dat topic het nr. staat bij elk antwoord rechts boven.
 
Lutz
Eerst harde reset van de router uitvoeren door stekker uit stopcontact halen, een minuut wachten, en dan weer insteken. Op het moment, waar de router volledig is herstart, computer herstarten, zodat de computer een IP adres van de router krijgt. Kan je dan internetten? Indien ja, probeer naar 192.168.1.1. te gaan om de configuratie pagina van het modem te openen.
Indien je niet meer kan internetten, kijk of je dan nog bedraad kan internetten (om een fout van WLAN uit te sluiten). Indien je ook bedraad niet kan internetten, dan heb je misschien de computer op statische IP adres staan.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kan niet meer gebeld worden na omzetting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 sep 2019
Advertentie