obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
hdmi
germar
ik als volledige a technisch iemand heeft tv van online besteld en aangezien er alleen een hdmi aansluiting op zit en dus niet op mijn tv,kan ik er niks mee,advies van de helpdesk medewerker koop maar even 2 nieuwe tv's,wat ik als domme aow er niet kan betalen.
Wie weet hier een oplossing voor.
 
I R Baboon
Oei, als je IPTV besteld hebt, is inderdaad alleen een HDMI uitgang voor je TV.
Helaas bieden de Online decoders geen SCART aansluiting aan.

Je hebt vast en zeker nog een beeldbuis TV?


.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
germar
ben wel een ouwe lul,maar zo oud is mijn tv toch niet,ik vind het alleen bedroevend dat online met zo'n antwoord komt en niet met een normale oplossing.
 
I R Baboon
Wat voor een TV is het dan?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
germar
het is een philips met plat scherm en ambilicht
 
Lutz
Dat zal dan de eerste generatie televisie met een platte SD scherm zijn. Maar indien er geen HDMI erop zit, dan is het einde oefening. Vermoedelijk heeft de televisie ook nog van de tulp aansluitingen. Maar als enige optie kan ik nog bedenken een HF modulator met HDMI ingang te kopen. Alleen zijn deze vermoedelijk duurder dan een nieuw televisie van de discounter.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
germar
hij heeft een scart aansluiting
zal toch nog proberen of ik de decoders terug kan sturen.
neem ik wel satelliet tv
 
I R Baboon
Je kan een converter kopen: http://www.allekabels.nl/hdmi-omvorme...ormer.html

Of je stapt over naar digitale televisie via de ether (Digitenne).
Daar is wel een SCART uitgang op de decoder.

Satelliet is natuurlijk ook nog een optie.

Of je het contract annuleren kan, hangt ervan af of je nog in de opzegtermijn of herroepingstermijn zit.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Vergeet niet dat je oude televisie maar SD resolutie kent, en zo een modern IPTV vermoedelijk Full HD naar de televisie stuurt.
Hetgeen betekent dat je met een converter alleen er nog niet bent. Bij satelliet zijn er nog HD en SD kanalen.

Hoe heb je tot nu toe televisie gekeken? Misschien kan je de oude verbinding weer activeren.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hdmi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie