obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve TV werkt niet
visor66
Lekker is dat:
Bij oplevering doet de tv het niet. Het iptv modem werkt gedeeltelijk, maar zodra ik een zender selecteer om deze af te spelen krijg ik een zwart beeld. Wel radio enz, maar geen beeld. Diagnose van de verbinding is allemaal goed, alleen de tv-test doet het niet. De helpdesk gebeld, maar die kon er niets mee. Ik maak een technisch dossier aan mijnheer, binnen 3 dagen krijgt u een reactie.
Weet iemand hoe je tv kan kijken via een PC? Heb de vraag gesteld aan de helpdesk, maar geen antwoord. TV kijken via een tablet werkt dan weer wel. Alleen de app daarvoor is nogal krakkemikkig. Die kapt er regelmatig mee.
 
ray83
Ik ben maar een Online klant.


Je kan met een coaxkabel op je pc aansluiten, daarvoor heb je een TVkaart nodig. Dit is analoog geen Digitaal.
Ik heb momenteel geen ervaring met het aansluiten van Digitaal tv kijken op de pc.




Ik denk dat De forum is opgezet zodat Online gebruikers hun eigen probleem moet oplossen. Scheelt hun tijd en geld niet waar?


Welke abonnement heb jij bij Online? hoe snel kan je werkelijk downloaden en heb je gekozen voor fiber?
Heb je bij je abonnement een Digitale ontvanger gratis erbij gekregen naast je Wifimodem. Of heb je een tv met ingebouwde digitale ontvanger???
 
visor66
Hi ray,

Online zegt dat je met het nieuwe iptv abbo tv kan kijken op je pc. Ze zeggen er alleen niet bij hoe dat moet...

Heb over de snelheid enz. geen klachten.

Het is waar dat je zo zelf je problemen oplost, probeert althans. Iedereen kan echter zien dat online steken laat vallen. Prettig om te weten toch?

Na 3 dagen nog steeds niets geboord van online t.a.v. de storing...heb het klachtenformu!ier ingevuld...
 
visor66
Hi pret,
Ja balen hee. Raar dat ze niet even vertellen dat de storing in onderzoek is of zo iets. Stommetje spelen is zo slecht te verteren.

Het licht denk ik aan het modem. Als je de tv-stream op een android device kan ontvangen, moet het ook via het modem kunnen. Is dacht ik ook android based.

Tijdens het instaleren viel me op dat er een software update geinstalleerd kon worden. Daarna vertoonde het modem bij ons kuren: soms niet opstarten en soms de menustructuur in de war.

Wij hebben alleen een basis abbo, dus we kunnen erverder niets mee...

Nagekomen: wij hebben geen 60 tv zenders, maar een stuk of 45, met heel veel tommy teleshopping kanalen. Wat een teleurstelling is dat. Online levert kwalitatief en kwantitatief niet wat ze beloven.
Gewijzigd door visor66 op 09 januari 2015, 13:50
 
visor66
Dat is fijn. Hoewel 6 dagen wel erg lang is. Heeft online nog wat laten weten (oorzaak excuus oid), of ben je er zelf achter gekomen?
 
visor66
Pff, tv doet het. Heb het modem voor de zoveelste keer gereset, en spanning eraf en erop en we eindelijk hebben beeld. Kwaliteit bevalt me goed, het is overwegend strak. Het kastje geeft idd beeld in 720p maar weet niet of het beeld grover is dan 720p.
 
visor66
kleine update:
behalve een automatisch mailtje nog niets gehoord van offline.
iptv modem hapert regelmatig
geen 60 zenders
tv op pc werkt niet
geen goede factuur.
heeft iedereen 60 zenders?
 
visor66
Laatste update:
Online heeft 2x contact opgenomen om de situatie te bespreken.
Het eerste contact was er sprake van een optie om over te stappen naar het nieuwe platform binnen online, waar een nieuw modem, een Zyxel, voor nodig is. Dat lijkt me wel wat, dus daar gingen ze mee aan de slag. Online zou e.e.a. in gang zetten en nog 'ns contact opnemen.
Het tweede gesprek was weer heel wat anders. Online meldde dat er intern teveel tegenstrijdige berichten waren t.a.v. mogelijkheden en doorlooptijden dat ze de move naar een nieuw platform niet realistisch achtten. Er zijn volgens Online geen mogelijkheden om de problemen op te lossen (huh?). Online heeft contractdatum aangepast zodat ik vrij ben om zonder kosten over te stappen naar een andere provider.
Op mijn verzoek hebben ze e.e.a. per mail bevestigd.
 
Tiger
Ik zou zeggen kies maar eieren voor je geld en bespaar je veel ellende dus gewoon doen opstappen zonder kosten zoals voorgesteld is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve TV werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie