obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712
ray83
Alles in 1 50Mbit Fiber bij Online? hoe snel kan je in werkelijkheid?



Ik wil waarschijnlijk ziggo alles in 1 basis 30Mbit.

Heb nu momenteel thomson TG712 bij Online veel gedoe met resetten v de modem en veel trage verbinding en daarboven op reset hij soms, heb 20Mbit krijgt 10Mbit vanwege afstand tussen centrale en mijn woning.

Laatste paar keer was 10Mbit lijn naar 120KByte/s . Inbellen met een oude modem is nog sneller. Een bedrijf die constant van naam wisselt vanwege overname. (wannado,orange, tmobile ,online)

Contact via onlineformulier kan je vergeten daar reageren ze niet op, 10tallen links verwijst naar dezelfde klantenservice pagina,
 
Lutz
De download snelheid hangt af van de afstand ...

Wij hebben links in het groene paneel een link naar het Online klachtenformulier. Heb je dit al gezien?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie