obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Iemand configuratie voor zyxel 2602HW-D1A
sevent33
Ik dacht dat ik probleem met internet was maar het is met poorten lijk dat mij poorten per dag paar keer geblokkerd woorden bijvoobeeld poort voor voipbuster of skye of gebeurd ook dat comupter helemaal geen toeganang heeft tot interenet met lan kabel vebinding terwijl wireless wel werkt heel raar als comuter niet toegang krijgt toto internet heb ik met ander computer geprobeer om zeker te zijn dat het niet aan computer ligt toch toch is het wat met zyxel modems.
 
I R Baboon
Misschien een netwerkkabel probleem? Heb je die al eens uitgewisseld?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Stel je voor een lan-kabel heeft een slechte draad, en maakt niet meer veilig contact. Er zijn lan kabeltester te koop. Maar je kan vermoedelijk beter het kabel tussen de modem en de computer vervangen. Dat zal goedkoper zijn.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
sevent33
Kabel heb ik als eerst getest kabel is hellaas niet het probleem is ergens in router,router modem zyxel blokeert poorten hebben julie advies om andere modem router te kopen welke werkt goed met online en met voip
 
I R Baboon
Heb je een fabrieksreset uitgevoerd op de ZyXEL?
Wellicht is er iets mis gelopen in de configuratie van het modem..
Dan helpt het soms om van een schone lei alles opnieuw in te richten.

Ja, er zijn veel modellen mogelijk.
Persoonlijk goede ervaringen met mijn Frtizbox 7170.
Kan je redelijk goedkoop vinden op Marktplaats.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
sevent33
Ja naar fabrieks instellingen heb ik ook paar keer gedaan en andere modem ook geprobeerd van zyxel zelfde type 2602hw-d1a maar zelde probleem heb ik moet ik zoeken naar andere moden
 
Ano

Quote

sevent33 schreef:

Kabel heb ik als eerst getest kabel is hellaas niet het probleem is ergens in router,router modem zyxel blokeert poorten hebben julie advies om andere modem router te kopen welke werkt goed met online en met voip


Ik heb zelf zeer goede ervaringen met de TP-Link VG3631. Ruim een jaar geleden gekocht voor 85 euro.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Iemand configuratie voor zyxel 2602HW-D1A', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
Advertentie