obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Bellen naar internetnummer
mourikvj
Als het Internetnummer van mij wordt gebeld, gaat deze wel over, maar het toestel belt niet!!
Via het KPN nummer gaat het goed.
Wie heeft hier meer last van?

Johnny
 
Lutz
Graag wat extra informatie: dus je kan gebeld worden maar niet zelf bellen?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mourikvj
Men belt mij wel, maar de bel gaat bij mijn toestel niet over of na hele lange tijd.
Op mijn KPN nummer heb ik geen problemen.
Ik kan zelf zonder problemen bellen.
Dus alleen via het internetnummer via Online!

Kan het ook zo geschakeld worden, dat ik alleen via het KPN nummer gebeld kan worden, of
dat men mijn internettelefoonnummer niet uit kan lezen?

Johnny
 
I R Baboon
Is dat KPN nummer nog via de analoge telefoonlijn?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mourikvj
Ja, ADSL.

Johnny
 
Lutz

Quote

mourikvj schreef:

Men belt mij wel, maar de bel gaat bij mijn toestel niet over of na hele lange tijd.

Dus alleen via het internetnummer via Online!

Kan het ook zo geschakeld worden, dat ik alleen via het KPN nummer gebeld kan worden, of
dat men mijn internettelefoonnummer niet uit kan lezen?

Johnny


Heb je thuis dan twee toestellen? Eentje aan de kpn lijn, en eentje aan de VoIP lijn van Online?
Zodra je weet, dat je ook via Online gebeld kan worden kunnen wij verder zoeken.

Ik vermoed echter dat je een toestel hebt wat zowel aan de kpn lijn alsook aan de VoIP lijn hangt wat niet goed is geconfigureerd.

Je kan bij je VoIP account niet veel instellen. Misschien kan je je outgaande telefoonnummer laten onderdrukken in je toestel zelf.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
De aansluit situatie roept inderdaad vragen op.

Hoe is je modem verbonden met de telefoonlijn en hoe zijn de telefoons aangesloten?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mourikvj
De modem, ST 706 zit aan een analoge centrale van KPN, Homefox, daaraan zitten 3 telefoontoestellen, Biaritz 3.
Ik heb zowel een KPN nummer, als ook een nummer van Online.

Johnny
 
I R Baboon
Dan lijkt het erop dat je aansluiting niet goed zit.
Het modem zit op de Homevox? Je bedoelt met de DSL aansluiting?
En zit er geen telefoon direct op het modem?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mourikvj
Nee, de Homefox zit na de modem.
Als de aansluitingen nu ineens niet goed zouden zitten, dan zou mijn
telefoon toch ook niet na een aantal niet hoorbare bellen (oproepen) gaat
bellen?
Ik heb sterk het vermoeden, dat het in de software van Online zit.
Het doorschakelen van mijn toestel na een aantal bellen naar mijn GSM,
heeft trouwens ook nooit gewerkt!
Het is net zoiets, als de spooktelefoontjes, die ik jarenlang steeds kreeg.
Daar was de oplossing een andere modem. En niet een te hete voeding!

Mvg,

Johnny
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bellen naar internetnummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online : 2 06 aug 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Advertentie