obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
sinds 09-01-2015 geen internet- & telefoonverbinding
hochstjo
Beste,

wat is er aan de hand? Wij hebben sinds afgelopen vrijdag 09-01-2015 ca 19:40 uur noch internet noch telefonieverbinding!!!
Hierdoor heb ik al meerdere keren geprobeerd (met mijn mobiel) contact op te nemen met de Online-klantenservice via 0900-9515. Helaas zonder ooit iemand gesproken te hebben (11 wachtenden voor u, 7 wachtende voor u en dat bij 45 minuten volhouden!).

Gr hochstjo Mad
Gewijzigd door hochstjo op 12 januari 2015, 18:49
 
Tiger
Trieste zaak dat je zo lang moet wachten om geholpen te worden dat betekent dat er veel problemen zijn bij Online want regelmatig lees je dat er lang gewacht moet worden om klachten kenbaar te maken.
Erg vervelend voor jou als je geen internet en telefonie hebt, heb je de verbindingen al eens gecheckt en eventueel de modem gereset???.
Branden de indicator lampjes wel op de modem ??? .
 
hochstjo
Zeker triest, terwijl ik tot nu toe best tevreden was met ONLINE. Alleen als er iets mis gaat dan is men nauwelijks bereikbaar. Sinds vanavond (b)lijkt alles weer te werken (gelukkig) en hopelijk blijft dat ook zo. Modem resetten had ik idd al meerdere keren uitgevoerd en heb de internetverbinding een tijd lang gemonitord. Dan wel internetverbinding, dan weer alleen lokaal, dan weer....etc....
 
Tiger
Weet je ook waarom het nu weer werkt of is dat een vraagteken.
 
hochstjo
Tja,...geen enkele reactie van ONLINE gekregen, dus...
Klantvriendelijkheid staat zeer hoog in het vaandel zullen we maar zeggen.
Gr hochstjo
 
Tiger
De vraag was of je wist waarom je weer verbinding had.
Had je de verbindingen gecheckt of is de verbinding spontaan gaan werken ????.
 
hochstjo
Sorry voor de verlate reactie, maar dit probleem is verholpen. Oorzaak bleek te liggen bij mijn webserver die om een of andere reden blijkbaar continue pakketjes deed verzenden naar een extern IP-adres. Deze webserver inmiddels buiten gebruik gesteld en aangezien het een oude PC betrof vervangen door een NAS. ALle problemen zijn de wereld uit. Wat wel vervelend was, was dat de online helpdesk ten tijde van dit euvel totaal onbereikbaar was....
Gr hochstjo
 
Lutz
Geweldig dat het nu is opgelost!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sinds 09-01-2015 geen internet- & telefoonverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie