obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Geen ISRA aansluiten maar wel betalen
Ihgeurten
Ik heb sinds 19-01-2015 een internet abonnement lopen bij Online.nl. Bij de postcode check blijkt dat deze internetaansluiting op het adres aanwezig is. Ik ben gaan zoeken maar nergens is een telefoonkabel te vinden, heb ook de bouwmeester laten inschakelen ook die heeft GEEN kabel kunnen vinden. Contact opgenomen met KPN die bevestigd dat er ergens een kabel is, waar precies weten zij ook niet? Nu zit ik met een internet aansluiting die ik niet kan gebruiken en waar ik WEL voor betaal. Heb zelf telefonisch contact gehad met ONLINE klantenservice (20-01-2015) die mij zouden terug bellen, maar tot op heden NIKS gehoord.
 
Ihgeurten
Er is vanuit Online een oplossing?? 69 euro betalen dan komt er een KPN monteur langs en dat op MIJN eigen kosten.... Stel dat het probleem door de KPN monteur niet wordt verholpen, moet er een nieuwe kabel aangelegd worden... dan lopen de kosten veel hoger op.. en ja ik zal die kosten op mij moeten nemen? Online wilt het contract NIET ontbinden
 
Tiger
Als je geen telefoonaansluiting hebt is het natuurlijk niet verstandig om een internet abonnement te nemen of het zou via de kabel moeten.
Dit is natuurlijk achteraf gezegd maar een check was natuurlijk beter geweest om te kijken waar het modem aangesloten moest worden.
Is het een nieuwbouw (koop)woning of is dit een zaak voor de verhuurder???.
 
Ihgeurten
Volgens de postcode check die ik heb gedaan bij Online.nl was de uitkomst dat er inderdaad een ISRA aansluiting op het adres aanwezig is, meestal is deze bij de meterkast doorgetrokken... maar ook daar is niks te zien...het is een huurwoning,
 
Tiger
Dan zou ik toch maar eens bij de verhuurder aankloppen om dit in orde te laten maken want het is toch normaal dat er een telefoonaansluiting is.
 
Ihgeurten
Dat heb ik ook gedaan die hebben een ' bouwmeester' gestuurd, dat is de aannemer die de klussen etc. doet,, maar ook hij kon de kabel niet vinden Helaas... ik zal ze nogmaals contacteren om de kosten van 69 euro bij hun te verhalen om de KPN monteur te kunnen betalen
 
Lutz
Hoe oud is het huis ongeveer? Misschien hebben wij ideeën, waar het kabel moet liggen. Is het flat misschien ooit gesplitst, en nu zit je in het gedeelte zonder telefoon aansluiting.

Heb je trouwens een aansluiting voor kabel televisie? Soms lag het telefonie kabel in de buurt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Ihgeurten
Het is een benedenwoning met de deur aan de straat.. heb ook mijn eigen meterkast.. ja de televisieaansluiting is gewoon zichtbaar in de woonkamer bouwjaar 1903, is wel gerenoveerd, want er zit momenteel C.V. in.
 
Lutz
Vroeger kwam het kabel nog weleens buiten aan het huis uit de grond en liep dan ergens naar binnen. Verder was vroeger de ISRA punt ook gewoon een ptt doos voor een hondenkop stekker. Maar indien de bouwmeester de aansluiting niet heeft gevonden, dan is ze goed verstopt of niet meer aanwezig. Informeer eens bij de buren waar bij hun het telefoonkabel binnenkomt. Misschien levert dat nog wat op.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Ihgeurten
Er is een KPN monteur langs gekomen, maar ook die heeft de ISRA punt niet kunnen vinden. Hij heeft ook bij de buren gekeken maar die hebben niet dezelfde woning. Ik wordt hier een beetje moe van..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen ISRA aansluiten maar wel betalen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie