obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Insteekkaart (CAM- of CI+ module)
tcom
Hoi allen,

Ik heb een alles-in-1 abonnement met een ZyXEL router en zo'n klein M9 interactieve tv kastje.
Nu vraag ik me af of er insteekkaart (CAM- of CI+ module) wordt ondersteund die ik kan gebruiken.
Zoals: http://www.cimodule.nl/ci-module-online-nl/
Weet iemand dit?

Alvast bedankt!
 
Tiger
Lees even dit topic Geen TV geschikt voor CI+ module van Online.nl
misschien is je vraag dan beantwoord.
 
tcom
Tiger bedankt voor je antwoord.
Alleen heeft de poster van dat topic volgens mij een andere set-up.
Dus ik weet niet of die antwoorden echt voor mij toepassing zijn.
Heeft iemand misschien eenduidig antwoord voor mij?
Het lijkt mij namelijk wel een uitkomst.
 
Tiger
tcom,
Jij gaf aan Zoals: http://www.cimodule.nl/ci-module-online-nl/ maar dit heeft niets met de provider Online te maken dit is een webwinkel.
Wil je meer over weten over die module moet je even contact met die webwinkel op nemen dus kijk even op die site.
 
tcom
Die link gaf ik inderdaad aan maar dat was meer als voorbeeld bedoelt.
Ik vraag me meer af of er al een oplossing bekend is die ik kan gebruiken.

Graag wil ik er dus een insteekkaart die ervoor zorgt dat het interactieve tv kastje overbodig word en dat ik gewoon de afstandbediening en smart menu van mijn tv kan gebruiken.
 
I R Baboon
Simpel antwoord: Nee, bestaat niet.
Je kijkt niet via DVB-T of DVB-C of DVB-S. Maar via IPTV. Dat werkt zonder een tuner.
En een CI of CI+ module werkt alleen maar met een tuner.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
tcom
Ok duidelijk. Bedankt voor je antwoord!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Insteekkaart (CAM- of CI+ module)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
CI+ module voor DigiTV Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 13 03 nov 2015
Geen TV geschikt voor CI+ module van Online.nl Klacht over Online : 6 18 feb 2015
Advertentie