Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
storing
|
|
fam4huis |
Geplaatst op 23 February 2015, 11:36
|
Activiteit » Dronten » 8251vv Berichten: 1 Lid sinds: 23 Feb 2015 |
Het is bij mij sinds de oplevering van het abonnement 2weken geleden onmogelijk tv te kijken door het slechte beeld. Dit zou gaan om een algemene storing, dus is mijn vraag of er nog meer mensen zijn die al 2 weken geen tv kunnen kijken? |
|
|
donald |
Geplaatst op 28 February 2015, 22:28
|
Activiteit » rotterdam Berichten: 2 Lid sinds: 28 Feb 2015 |
heel vervelend om te zeggen maar ik kon sinds augustus vorig jaar al met grote problemen tv kijken ze krijgen het nog niet voor elkaar om het goed te laten draaien. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 01 March 2015, 09:15
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Ik neem aan dat je ze al in gebreke hebt gesteld omdat het niet naar behoren functioneert. En moet je nu het volle pond betalen of krijg je compensatie voor het ongemak !!!. Heb je soms ook al informatie wanneer het probleem dan wel opgelost moet zijn ???. |
|
|
donald |
Geplaatst op 01 March 2015, 10:30
|
Activiteit » rotterdam Berichten: 2 Lid sinds: 28 Feb 2015 |
ja heb ik en telkens van het kastje naar de muur was ik zat ik heb sinds 2 weken geen drama tv meer ( de rest zoals telefoon en internet werken al 8 jaar prima maar interactieve tv is drama tv heb een andere provider en drama tv opgezegd. betaal geen kosten meer hiervoor ze weten het bij online dat het niet functioneert en een duidelijk antwoord wanneer het wel werkt heb ik niet gekregen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
storing | Storing | : 1 | 14 Aug 2019 |
Storing 21-2-2018 Geen internet | Storing | : 6 | 27 Feb 2018 |
Storing | Algemeen | : 1 | 05 Nov 2016 |
Storing Online/Kpn | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 23 | 26 Oct 2016 |
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Aug 2016 |
Advertentie