obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
storing
fam4huis
Het is bij mij sinds de oplevering van het abonnement 2weken geleden onmogelijk tv te kijken door het slechte beeld. Dit zou gaan om een algemene storing, dus is mijn vraag of er nog meer mensen zijn die al 2 weken geen tv kunnen kijken?
 
donald
heel vervelend om te zeggen maar ik kon sinds augustus vorig jaar al met grote problemen tv kijken
ze krijgen het nog niet voor elkaar om het goed te laten draaien.
 
Tiger
Ik neem aan dat je ze al in gebreke hebt gesteld omdat het niet naar behoren functioneert.
En moet je nu het volle pond betalen of krijg je compensatie voor het ongemak !!!.
Heb je soms ook al informatie wanneer het probleem dan wel opgelost moet zijn ???.
 
donald
ja heb ik en telkens van het kastje naar de muur was ik zat
ik heb sinds 2 weken geen drama tv meer ( de rest zoals telefoon en internet werken al 8 jaar prima maar interactieve tv is drama tv
heb een andere provider en drama tv opgezegd.
betaal geen kosten meer hiervoor

ze weten het bij online dat het niet functioneert en een duidelijk antwoord wanneer het wel werkt heb ik niet gekregen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Storing : 1 14 aug 2019
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
Storing Algemeen : 1 05 nov 2016
Storing Online/Kpn Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 23 26 okt 2016
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. Eigen modem configuratie en problemen : 5 31 aug 2016
Advertentie