obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
alle internet traag bij youtube uploaden
mhendrickx
Hallo, ik heb thuis 5 PC's en nog veel andere apparaten via de HG665D op internet zitten, tot nu toe naar volle tevredenheid. Sinds vorige week is mijn jongste zoon begonnen met eigengemaakte video's uploaden naar Youtube (hij is via wifi verbonden met de router). Als hij dat doet stort de internet snelheid in voor iedereen in huis (ook gewoon browsen etc). Heeft iemand een idee hoe dat kan en of er een instelling is waarmee je dit kan voorkomen (bv upload minder prioriteit geven)? Groeten, Mark
 
Tiger
Veel andere apparaten en 5 pc's op EEN bandbreedte is m.i. toch een beetje veel van het goede zeker als je video's wilt uploaden.
Misschien is het zinvol om op een bepaalde tijd de video's te laten uploaden als er weinig of geen gebruik wordt gemaakt van internet.
 
mhendrickx
Ik heb allemaal intensieve gebruikers in huis (waaronder 3 zonen die gamen), en toch is snelheid nooit een probleem geweest, tot nu toe met de youtube upload, dus er moet iets speciaals aan de hand zijn. Natuurlijk is een workaround om de uploads te verplaatsen naar tijdstippen dat anderen er geen last van hebben, maar er moet toch een betere oplossing zijn
 
Tiger
Misschien heb je iets aan deze info voor het uploaden van video's
https://support.google.com/youtube/answer/57407?hl=nl
 
mhendrickx
Helaas, er staat niet in over beinvloeden van snelheidsparameters, ook de geavanceerde settingen bij Youtube upload hebben niets met de verbinding van doen
 
Lutz
Ik kan mij alleen voorstellen indien iedereen draadloos is verbonden dan heeft het wlan niet genoeg bandbreedte. Kan de uploader een keer per kabel gaan uploaden?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mhendrickx
Mijn computer zit zelf rechtsreeks met kabel op de router en ook die wordt vreselijk traag als mijn zoon de filmpjes upload
 
Lutz
Wat voor upload- en downloadsnelheid hebben jullie en is het een ADSL of VDSL verbinding? Het modem ondersteunt allebei.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
mhendrickx
Op mijn PC gemeten via speedtest: download 1166 kb/s upload 80kb/s. Als mijn zoon via Youtube gaat uploaden gaat dit met factor 10 omlaag.
 
Lutz
Is dat met alle anderen computers uit gezet? Deze waarden zijn vrij laag.

Wat zijn de intrainwaarden van het modem?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'alle internet traag bij youtube uploaden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie