obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson st706 probleem
nejero
de mijne komt ook van online, sinds 2008. Eigenlijk nooit echt problemen gehad.
ben verder dus wel tevreden
 
HVeltmaat
Sinds gisteren ook problemen met het internet.Gebeld met online en mij is een nieuw type modem beloofd..Volgens online een landelijke storing
 
mdeelstra
Onze thomson modem valt steeds weg, net of dat de lijn klappert.
Telefoon gesprek word na 30 sec afgebroke, wifi valt weg, bekabeld internet valt weg.
Modem als een restart gegeven, terug naar fabrieksinstellingen gezet.
Verbinding bijft weg vallen


Ben gewoon radeloos.
Hoe nu verder?
Vriendelijke groet,
M. Deelstra
 
nejero

Quote

HVeltmaat schreef:

Sinds gisteren ook problemen met het internet.Gebeld met online en mij is een nieuw type modem beloofd..Volgens online een landelijke storing


ik ga vanavond ook maar eens bellen
 
mwjvl

Quote

mdeelstra schreef:

Onze thomson modem valt steeds weg, net of dat de lijn klappert.
Telefoon gesprek word na 30 sec afgebroke, wifi valt weg, bekabeld internet valt weg.
Modem als een restart gegeven, terug naar fabrieksinstellingen gezet.
Verbinding bijft weg vallen


Ben gewoon radeloos.
Hoe nu verder?
Vriendelijke groet,
M. Deelstra


Bellen naar Online Klantenservice zodat dit probleem ook bij u geregistreerd wordt.
Er wordt gewerkt aan dit 'Thomson-probleem' door Online en dit moet begin volgende week zijn opgelost; wanneer dit niet opgelost kan worden neemt Online contact op met de personen die deze problemen ondervinden (dus het probleem moet wel gemeld worden bij de Klantenservice).
 
Awap

Quote

Awap schreef:

Sinds 25-03 in de ochtend ook problemen met mijn Thomson712 modem. Hier echter een Kernel warm restart elke 5 -10 minuten.
Online klantenservice gaf aan dat dit een algehele Thomson storing was die binnen 48 uur opgelost behoorde te worden (dus voor 27-3 in de ochtend). Over 9 dagen worden de mensen met meldingen terug gebeld over de status van de klacht.
Afwachten dus.


Sinds vrijdagmorgen 27-3 10.00 uur weer een stabiele verbinding.
Mijn Thomson TG712 telt nu al weer 8 uur uptime.

Het probleem lijkt hier opgelost (afkloppen)...
 
mwjvl

Quote

Awap schreef:

Quote

Awap schreef:

Sinds 25-03 in de ochtend ook problemen met mijn Thomson712 modem. Hier echter een Kernel warm restart elke 5 -10 minuten.
Online klantenservice gaf aan dat dit een algehele Thomson storing was die binnen 48 uur opgelost behoorde te worden (dus voor 27-3 in de ochtend). Over 9 dagen worden de mensen met meldingen terug gebeld over de status van de klacht.
Afwachten dus.


Sinds vrijdagmorgen 27-3 10.00 uur weer een stabiele verbinding.
Mijn Thomson TG712 telt nu al weer 8 uur uptime.

Het probleem lijkt hier opgelost (afkloppen)...


Mij Thomson ST706 lijkt ook weer online te blijven (nu 1 uur online zonder restart)
 
HVeltmaat
Hier is het ook opgelost
 
Mexwall
Hier nu ook al 13 uur zonder restart. Goed bezig Thumbs Up
 
Tiger
Dat betekent dat de oudjes nog goede dienst doen super toch.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson st706 probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie