obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
hmm, wat moet ik me bij deze email header nu bedenken.....
spatieman
Webmail krijgt een nieuwe vormgeving 16 april 2015 16:34

Van:

"Online.nl"
Aan: (gebruikersnaam dus)@online.nl
Antwoorden aan: "Online.nl" <----------------------------------------------------WHAT THA FUCK ????

de inhoud is schijnbaar legitiem, maar die afzender...
 
I R Baboon
Vragen ze om ergens in te loggen?
Of verwijzen naar een bepaalde site?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Ik heb even gekeken: bij mij is het nog zimbra, maar naar twee weken slechte performance gaat het ineens veel sneller. Ze zijn ergens bezig met testen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Gelukkig dus geen phishing?
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Nee, geem phishing. Ik denk, da ze bij Online de toepassing Zimbra gebruiken, en soms zie ik de naam in het adresbalk opduiken voordat het webadres wordt genoemd.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
spatieman
moeten ze vooral doen, vreemde domain namen gebruiken.
tis dat mijn spamfilter niet de hele header doet verwerken, vind het van de zotte.
 
Tiger
Heb eens zitten googlen naar het laatste in het adres waarna je terug zou moeten mailen en kwam op het volgende uit
Chtah.com is another domain where spam finds a home: 1.7 percent of spam originates from the domain. It belongs to CheetahMail
Dit zou volgens mij toch duiden op spammail.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hmm, wat moet ik me bij deze email header nu bedenken.....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
Gratis email verdwijnt per 31 Jan Email : 10 24 mrt 2017
Gratis eMail stopt Helpdesk : 4 01 jan 2017
Email notificatie Storing [Livebox] : 2 29 mei 2016
Advertentie