obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over email
 Onderwerp afdrukken
Webmail van Online.nl krijgt een nieuwe vormgeving
Wanabo
Webmail van Online.nl krijgt een nieuwe vormgeving

Geachte heer, mevrouw,

De Online.nl website heeft vorig jaar al een nieuwe vormgeving gekregen. Webmail van Online.nl krijgt dezelfde uitstraling en ziet er straks net zo uit.

Werkt alles nog hetzelfde? Ja, alleen de vormgeving verandert, verder niets.

Wanneer gaat het gebeuren?
Volgende week, tussen maandag 27 april en zondag 3 mei zetten we webmail om. Dat omzetten duurt ongeveer vijftien minuten. Inloggen is op dat moment niet mogelijk. Dus mocht het inloggen of mailen komende week even niet lukken, probeer het dan een klein kwartier later nog eens.

Voor de goede orde, uw wachtwoord en e-mailadres blijven gewoon het zelfde. Evenals de instellingen voor de mail; ook die blijven als vanouds. Haalt u uw mail op via uw smartphone, tablet of met bijvoorbeeld Outlook, dan blijft ook dat hetzelfde.

Met vriendelijke groet,

Online.nl Serviceteam


=================
Bovenstaande heb ik per mail ontvangen. Zelfs oude klanten krijgen deze info nog.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Sjoerdcola
Ik ben al 2 dagen offline met mijn webmail. Door deze vernieuwing kan ik niet bij mij webmail!!!!!

Dit is erg lastig en irritant, want je wilt toch bij je mail komen hoe dan ook!

Ik begrijp dat er een verandering/vernieuwing komt maar dit hoeft geen 2 dagen te duren!

Hoe zit dit nu!
 
Tiger
Webmail is bij mij in Sittard-Geleen ook gewijzigd ziet er goed uit en geen enkel probleem met inloggen.
Heb dus geen flauw idee waarom anderen niet kunnen inloggen maar bij mij werkt het in ieder geval perfect.
 
Ratman
Deze zelfde mail kregen we dus ook al begin april, waarin ze meldde dat dit 13 april ging gebeuren...
Sindsdien kon ik dus ook niet meer normaal mijn webmail bekijken/behandelen!
Op pogingen contact/uitleg te krijgen reageren ze niet; tot vandaag! via gratis nummer (eigenlijk verkoop aan nieuwe klanten) ze gebeld en GEËIST dat ze me doorverbonden met de klantenservice! Overrompeld als medewerkster was deed ze ditSmile
Klantenservice gaf aan; weet niks van eerdere mail m.b.t. werkzaamheden aan webmail... maar komt nu idd nieuwe vormgeving (zie laatste mail van ze).
Dit geeft geen problemen webmail (hooguit 15 min. bij omzetten).
MAAR; tevens liet hij zich ontvallen: 500 Internal Server Error ligt aan Online, is bekend maar we weten niet wanneer hier einde aan komt....

LEKKER DAN!?!
 
bert utrecht
ik krijg hele kleine letter in webmail
hoe zet ik die groter?

probleem is al opgelost ctrl ++
Gewijzigd door bert utrecht op 06 mei 2015, 11:03
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webmail van Online.nl krijgt een nieuwe vormgeving', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie