obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid oude klanten
Astriddg
Ik ben al jaren trouwe klant bij online. Maar heb nu een probleem . Wie heeft dit nog meer? Mijn snelheid is max 6mbps. Pakket van 20 Mbps. Afstand tot wijkcentrale enz.
Het rare nu is dat online me niet kan overzetten op ander pakket en vdsl. Dan zou ik een maand internet kwijt zijn. Tja, wie wil dat nou. Zij zeggen dat er een nieuwe aansluiting moet komen en mijn huidige opgezegd. Dat is echt raar. Daar ben je dan trouwe klant voor.
Ik wil mijn email adres ook niet kwijt etc.
Helpdesk: "Ja mevrouw, ik snap uw probleem maar we kunnen er niets aan doen, dat is omdat u een oude klant bent".
 
I R Baboon
En waarom niet overstappen naar een andere provider?

Mail adressen van providers moet je nooit gebruiken als vast mail adres.
Daarvoor bestaan talloze gratis maildiensten waarvan je ongebonden gebruik kunt maken.
Dat is juist een van de trucjes om je klanten te binden tot in de eeuwigheid.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Astriddg
Maar daar gaat het niet om. Natuurlijk kan dat. Maar het gaat er mij om dat online geen passende oplossingen vindt voor trouwe klanten.
En mijn vraag was of er meer mensen zijn met deze klachten.
 
Tiger
Dat je niet omgezet kan worden naar VDSL en dan een maand geen internet zou hebben dat verhaal klopt niet want ze kunnen je gewoon omzetten van de ene naar de andere dag dat was bij mij ook gebeurd maar daar hadden ze geen toestemming voor ik had dat op tijd binnen de termijn gecanceld.
Heb daar een hoop heisa over gehad maar ben naar volle tevredenheid naar mijn wensen geholpen en heb alle onkosten vergoed gekregen die ik gemaakt had.
Echter als je maar max 6 Mbps hebt gaat je snelheid met VDSL echt niet beter worden.
Ik zou gewoon het advies van IR Baboon opvolgen.
 
I R Baboon
Trouwe klanten bestaan niet.

Wellicht dat jij wel denkt een relatie te hebben met Online, maar Online trekt zich niets aan van jou.
Je bent niet meer dan wat data uit een databestand.
Net als vele andere honderdduizenden 'trouwe klanten'.
Het enigste wat jullie bindt, is het contract. Zij leveren internet. Jij geeft hun je centjes. Meer is er niet.

Dus kijk eens op een ISP vergelijkingssite zoals internetten.nl of breedbandwinkel.nl wat mogelijk is op je adres.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
En toch kan er een technisch redenen zijn. In het begin leverde online via kpn internet. Ik denk dat deze klanten niet rechtstreeks van ADSL via kpn kunnen overstappen naar online vdsl2. Mijn advies zal zijn op een vergelijkingssite een snellere provider te zoeken. Of probeer eens aan de linker kant het online klachten formulier. Misschien komt online met een creatief oplossing.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger
Online is een hele starre organisatie zou me verbazen als ze met een oplossing zouden komen maar niet geschoten is altijd mis.
Zou ze wel sieren als ze het deden maar dat geloof ik niet hopelijk heb ik het mis.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid oude klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Oude router als access point Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 30 okt 2018
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen : 16 04 nov 2016
Meer snelheid, wijkcentrale? Snelheid : 10 02 mei 2016
Advertentie