obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Sinds 1 mei problemen - Geen oplossing tot dusver + teveel belletjes
hartsuiker
Goedendag,

Sinds 1 mei heb ik geen verbinding meer met Online.nl. De Huawei modem geeft geen groen lampje meer bij DSL en Internet. Daarnaast geeft VOIP een roodlampje. Het modem herstart en probeert het nogmaals. De volgende acties geprobeerd:

1. Een flink aantal keren gebeld met de helpdesk met het verzoek om een monteur langs te sturen. Mocht ook op mijn kosten.
2. Plotseling werd er een nieuwe modem opgestuurd. Gebeld met de vraag wat de bedoeling was. Moest hem aansluiten en dit zou de oplossing bieden. Helaas bleek dit niet het geval
3. Nogmaals verzocht voor een monteur.. maar werd vandaag gebeld dat het probleem opgelost moest zijn. Maar na een herstart van het modem, bleek dit niet het geval te zijn.

Ik en mijn zijn zwaar lichamelijk gehandicapt en zijn zeer afhankelijk van Online.nl verbinding. Gelukkig hebben we nog TV via Digitenne en ondertussen via een omweg internet op de computer.. door in te loggen op buurvrouw haar draadloze netwerk, maar vast telefonie werkt al een hele tijd niet.

Beste mensen.. kunnen wij alsjeblieft z.s.m. iemand langs krijgen?!?

Mvg,

Lia Hartsuiker (postcode staat in profiel)
 
I R Baboon
Je moet je klacht op klachtenkompas.nl zetten.
Daar wordt je probleem wel door Online opgemerkt.
Hier zijn alleen gebruikers van Online aanwezig. Geen Online.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
hartsuiker
Check.. al gedaan en vrijdag staat er een afspraak met een monteur Wink Toch bedankt.
 
I R Baboon
Mooi. Want dat is een van weinige manieren om het een en ander te bespoedigen.

Hou ons maar op de hoogte, als je wilt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sinds 1 mei problemen - Geen oplossing tot dusver + teveel belletjes', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie