obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook?
spike67
Hallo ik heb via MP een speedtouch 546i gekocht, deze heb ik gereset en aangesloten maar werkt dan niet, een andere 546i die ik heb uitgeleend werkte wel als ik hem gereset had.
wat kan dat zijn? Ik heb abo online extra 10mb voor een ISDN lijn.
Wat moeten eventueel de instellingen zijn?
Moeten de inloggegevens ook in gevoerd worden? nee toch?

Ik heb ook nog een Thomson speedtouch TG608i liggen hoe moet deze ingesteld worden?
of werkt die niet op online?

Ik heb dus een ISDN lijn met een quattrovox voor telefonie.
Momenteel gebruik ik een Thomson speedtouch 516i maar deze valt vaak uit, dan even stroom eraf en dan doet ie het weer.



alvast bedankt
Gewijzigd door spike67 op 18 mei 2015, 16:48
 
I R Baboon
Je moet eerst zeker zijn dat die 546i van Marktplaats ook geschikt is voor Online.
Als dat modem een provider lock heeft, kan je die alleen inzetten bij de provider die het modem uitleverde.

Om een Speedtouch correct te configureren moet je gebruik maken van een configuratie programma. Alleen specifieke instellingen kan je ook zonder dat programma plegen. Voor Online is zeker dat programma nodig.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
spike67
Hoi Baboon

met instellingen bedoel je vci 35/8
en dan ETHoA
moet gebruikersnaam en wachtwoord er ook in?
die kon online me niet geven, ik heb nog wel een adsl gebruikersnaam van Wanadoo lite
 
I R Baboon
ETHoA behoeft geen login. Dat is alleen voor PPPoA/PPPoE.
Staan die waardes in de 516i? Dan moeten die overgenomen worden naar de 546i.
ETHoA kan je alleen met het configuratietool instellen.
Heb je dat?

Kijk eens hier:
http://technicolorgateways.nl/hallo-w...lo-wereld/

En vooral ook hier:
http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_22628
Gewijzigd door I R Baboon op 18 mei 2015, 18:49
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Parental Control werkt niet Zyxel configuratie en problemen : 2 25 nov 2018
ZyXEL VMG8324-B10A het werkt niet / LED's branden Zyxel configuratie en problemen : 3 19 aug 2018
Advertentie