obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Slechte ontvangst Wifi met Fritzbox 7360Hoe zijn jouw ervaringen inmiddels Lutz?
dutch1
Hoi Weer terug bij OnLine vanwege de centjes en de verzekering dat gebruik Modem Friyzbox is toegestaan
Lutz kan ik jouw instellingen nog even krijgen?
Slechte ontvangst Wifi met Fritzbox 7360Hoe zijn jouw ervaringen inmiddels Lutz?


dutch1
 
Lutz
Ik heb een 3370, geen 7360. Wat voor verbinding heb je met Online? ADSL2+ of VDSL2?

Deze informatie kan je via het webinterface van het Huawei modem uitlezen.

Alle instellingen van Online staan in de FAQ in de linker kolom.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dutch1
Hoi,

Dank je voor het snelle antwoord.
Einde deze maand ga ik over.
Heb de huidige instellingen van Telfort opgeslagen zodat de basis aanwezig is in de 7360.
mijn 7330 wilde maar niet werken zoals je je misschien kunt herinneren.
ben me dus nu aan het voorbereiden op mijn teruggang naar OnLine.
Jouw vroegere informatie weer geprint zodat ik bel=slagen ten ijs kom.
Je hoort verder.
Dutch1/Hans
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte ontvangst Wifi met Fritzbox 7360Hoe zijn jouw ervaringen inmiddels Lutz?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie