obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Reclame in webmail mailbox
mags29
Sinds een week zie ik in een van mijn online.nl mailboxen reclame (van CanalDigitaal) aan de boven- en rechterkant. Deze is niet te blokkeren en neemt een groot deel van mijn scherm weg: als ik bv. naar de Inbox kijk, moet ik de kolommen versmallen om de onderwerpen van de mails te kunnen zien.

Hoe kan ik deze reclame weghouden?
 
Tiger
Reclame van CanalDigitaal in mijn mailbox van Online zou ik omschrijven als SPAM en uiteraard niet accepteren.
Ook als eens geprobeerd om dat mailadres te verwijderen en opnieuw aan te maken.
 
I R Baboon
Gebruik Adblock in je browser.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
mags29
De reclame komt niet via mail, maar wordt boven en naast de inbox getoond.

Ik heb in de voorkeuren de inlogoptie op Standaard(HTML) gezet, en nu zijn de ads weg.
 
mags29
Helaas, de Adblocker kan ze niet tegenhouden.

In Firefox had ik al de optie aangezet om images van de betreffende site te blokkeren, en dat werkte ook, alleen kreeg ik toen witte blokken te zien op de plek waar eerst de reclame stond. Dus de ruimte op mijn scherm werd niet groter.
 
I R Baboon
Dat zie je vaker bij Adblock. Witte vlakken waar vroeger de ads stonden.
Dan is de webpage zo op maat gemaakt. Kan je niet veel aan doen.

Probeer eens een andere blokker. Wie weet of het helpt?
Gebruik zelf uBlock Origin in Chromium.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
huub1
Voor mij hetzelfde probleem met de reclame in de mailbox.
De mevrouw van de online helpdesk zei: we zijn er mee bezig, en ze zou een rapport doorsturen. Maar ze kon geen datum geven dat het geregeld is.......
Hoe dit te regelen? Overstappen naar een andere provider?
 
I R Baboon
Maak gebruik van POP3 en/of SMTP in plaats van webmail.
Of gebruik een speciaal mailprogramma dat ook via webmail kan werken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger
Ik heb geen reclame boven en naast de inbox van de webmail ook niet bij mijn normale mailaccount en de webmail versie staat op de standaard instelling.
Krijg wel ontzettend veel spam via de webmail maar die gaat meteen naar de spammap in en wordt als ik naar de webmail kijk zonder te checken verwijderd.
 
mags29
Chromium werkt niet, omdat ik Firefox gebruik.
Ublock Origin maakt geen verschil.

Even getest met Safari: hier worden ook de advertenties getoond, en zodra ik Adblock Plus aanzet, worden de advertenties vervangen door witte vlakken. Dus het zit echt in de site geprogrammeerd.

Inmiddels ben ik met één mailbox terug gegaan naar de Ajax layout, omdat de andere te veel beperkingen had. Dan maar een klein schermpje.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Reclame in webmail mailbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Webmail inbox exporteren Algemeen : 2 20 jul 2016
webmail werkt slecht Email : 5 17 nov 2015
Webmail Helpdesk : 3 20 jul 2015
Advertentie